Jei jau taip būt galutinai tiksliam, tai E39 525 zyzelis buvo pirma mano matyta auto, kur nelabai pasakysi kad čia dyzelis. Nei turbo lago kaipo tokio nei tarškėjimo ir kalenimo - vientisas tolygus UUUUU. Ant laisvų net vairas nedreba ir t.t. Ir salono medžiagos tam metui buvo kažkoks kostmosas - jie ten berods pirmieji išrado tą ale "odos faktūros imitacijos" minkštą apšyfkę. 2017.04.21 10:14, Dainiushas rašė: > tai bet keulė tai normali mašina. O ne kibiras pakeltais ratais > > 4/21/2017 9:56 AM, dDidzkis rašė: >> 17 metų senumo e39 ne mažiau. igaliotinis liudininkas >> >> >> >> On 2017-04-21 09:43, Dainiushas wrote: >>> nu tai žinoma kaina. nes taip remontuojant labai greitai gaunasi netoli >>> to, kad naujas trail'as lizingu pigiau. >>> Va, ABS daviklis oficialiai 450€. Pečiuko ventiliatorius tiek pat. >>> Pagak oficialų manual'ą keičimas išardant pusę mašinos. Pakaba visa >>> svirtimis, jokių sailentblokų atskirai oficialiai nėra. O po 10m ir >>> 200kkm, krenta ten gabalais viskas jau. Sušikta priekinių stabdžių >>> apsauginė skarda, 70€ berods. >>> >>> 4/21/2017 9:25 AM, kitas rašė: >>>> On 2017.04.21 09:16, Dainiushas wrote: >>>>> ir baigiam tuo, kad vandens pompa keičiama išėmus variklį. nu ir kitos >>>>> panašios nesąmonės. >>>> Tai kas ten tokio ypatingo tą variklį išimti? :) Na, nebent kaina :) >>>> >>>> >>> >> >