On 2017-04-25 22:50, news reader wrote: > Pamenu kai 1977 pradejo jas pardavineti CCCP niekas nepirko, Cha, cha, cha :-))) CCCP nauju masinu nepirko :-))))) naujas anektodas... Jaunimui, kuris tada negyveno: Bet kuri CCCP gamybos automobili po kokiu 5 metu eksploatacijos buvo galima parduoti turguje uz naujos kaina. Automobiliai tuo metu buvo parduodami uz paskyras. Parduoduvese laisvai ju NEBUVO. Pamenu atveji, kai kolukietis, kuris turejo pinigu ir negalejo gauti paskyros, uz nauja VAZ2106 sumokejo beveik dvigubai daugiau - ne ~9000rub, o 16000rub... Tik tuo metu buvo truputi kitas supratimas apie auto, ir niva nebuvo "grazi". Todel ir mano ivazdintas kolukietis pirko ne niva, o vaz2106 (kuris tuo metu buvo komforto, prestizo ir prabangos isikunijimas, auksciau - tik 24 volga. Bet ji su paskyra kainavo apie 14000rub, o turguje - ar ne dvigubai brangiau.... O niva, taip pat vaz2102 buvo tokios daugiau darbines praktiskos masinos, o tuo metu automobiliu buvo stengiamasi parodyti ir statusa.... Tam paciam kaime po to kazkas vazinejo su niva ir negalejo atsidziaugti (nepamenu, ar nuosava, ar valdiska). Tiesa, pagal paskyra niva kainavo panasiai, kaip ir vaz2106. Kadangi jis buvo "prestiziskesnis", del to ir paklausa turejo didesne. Tada kolukieciui buvo pofig, kad nepravaziuoja lauko keliuku ar per pusnis. Savrbu - kaimynai mato, koki grazu auto turiu. Jei ziureti toliau, tai iki siol rytu europoje (ir ypac lietuvoje) liko tas auto grozio supratimas. Tais laikas buvo "grazu" tik sedanas. Ir, jei vakaru europoje senai populiarus universalai, minivenai, tai lietuvoje jie populiareti pradejo visai nesenai. Iki siol daugeliui nuo CCCP laiku buvo kazkur pasamoneje buvo irasyta - grazu tik sedanas... O universalas - tai katafalkas (vieno pazistamo zmonos visai neseniai pareiksta nuomone renkantis auto), ir pan. Audrius K. nes atrode per > glezna bekelei. Viskas eidavo i Vakarus. > > Arun@sUser <sudegegemailas@bliet.lt> wrote: >> >> >> "Arj" parašė naujienų news:od5a6t$29k$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Tarybiniais laikais siapus gelezines uzdangos jokiu vakarietisku auto >> nebuvo. >> >> --- biski pizdish... >> >> niva - vienas pirmuju visureigiu be remo, bet su pravazumu arti tikru >> visureigiu, ko deka tapo vieninteliu TSRS automobiliu, gan placiai >> ekportuotu I vakarus. >> >> --Kai anais gūdžiais laikais mokiausi Visiukuose, pamenu, dėstytojas tik >> buvo grįžęs iš komandiruotės po gamyklą, kuri Nivas importuodavo... Tai >> pasakojo, kiek atsimenu, kad išmesdavo variklį, greičių dėžę, transmisiją, >> salono apdailą, aušinimo sistemą, centrinę panelę, dar ten kažką, nuskusdavo >> dažus, iš naujo perdažydavo, surinkdavo savo agregatus ir parduodavo nuo 5 >> iki 10 kartų brangiau (už tikslumą negarantuoju, senatvinis marazmas, bet >> principas išlieka). >> >> > > >