Bet kuriuo atveju, kaip matau visiems siame ziede geras nebusi :) Man, daznai vaziuojanciam Kreves pr., jeigu tvarkingai auto vaziuos pagal dabartine tvarka yra geriau, nes ne viena ir ne desimt kartu jau buve, kai vaziuojant tiesiai is antros juostos Kovo 11 - osios "antros" juostos auto buna jau prasokes, o "pirmos" juostos auto dar pilnu korpusu ties antra isvaziavimo juosta, nes pasikartosiu - tas ziedukas yra mazas. Ir suprantu, kad atitinkamai vaziuojantiems Kovo 11 garve tiesiai atsiranda papildomo hemorojaus. Siuo atveju siek tiek pataise situacija vaziuojantiems prospektu (taip ir turetu but, juk prospektas :D) ir turbut siek tiek pablogino situacija vaziuojantiems Kovo 11 gatve (juk ne prospektas :D) "klau|simas" wrote in message news:odsirc$1db$1@trimpas.omnitel.net... Gal ir nesvarbu koks ten zenklas stovi, bet man svarbu ar dvi masinos vienu metu mano trajektorija kerta, ar viena. Plius legalizavo tik viena teoriskai ten esancia juosta. Ir kaip tik manau, kad eismo reguliavimo skyrius apie tai maste, nes pokyciai ir atsirado tik poto, kai leido Kreve vaziuojant isvazinet is abieju juostu. "booraz" wrote in message news:odsi9v$qn$1@trimpas.omnitel.net... Kai tu važiuoji Krėvės pr., tai visiškai nesvarbu koks ženklas stovi iš Kovo 11. Labai minimaliai tos logikos tavo samprotavime, nemanau, kad eismo reguliavimo skyrius iki tiek maste. Cia esme tame turbut, kad nebutu daugiau avariniu situaciju ivaziuojant is Kovo 11 gatves i zieda, kai bandoma dviems automobiliams vienu metu ivazineti is dvieju juostu (nors realiai yra viena), tiesiog padare zenkla rodanti, kad tai yra viena juosta (pasirinko pigiausia varianta), realiai turetu buti salele kazkokia ar horizontalusis zymejimas, kad fiziskai netilptu du automobiliai. O, kad pavaizdavo ziede ivaziavima i antra juosta, tai nereiskia, kad negali i pirma juosta. Juk ir ant zenklo punktyrine linije, o ne istisine. -- booraz On 2017.04.27 12:21, klau|simas wrote: > Daznai per ten vaziuoji? Pvz. kai atvaziuoji Kreves pr. nuo parko puses > antra juosta 50 km/h greiciu tau nebuna jokio skirtumo ar ten ivazineja > i ziedo antra juosta ar pirma (nors ten ir teoriskai TIK viena juosta)? > Praktiskai visada spausi stabdi kai juda i zieda didesniu spinduliu t.y. > pirma juosta. Kai ivazineja tik i antra juosta "prasoka" dvi > isvazinejancias is ziedo juostas greiciau. Nesakau, kad genialumo > virsune, bet bent jau siek tiek logikos tame iziuriu. Ivertinant dar ir > tai, kad automobiliai ten pasispaudzia ir likusios auto gali > nesudarydamos dar didesniu kamsciu tiesiog nusukti i desine. Taip pat > siek tiek logikos tame matau. Zenkle negalejo nupiesti dvieju juostu, > nes ten teoriskai tik viena telpa (pagal popieriu). > > "booraz" wrote in message news:odsfdo$td4$1@trimpas.omnitel.net... > > Pieva kažkokia rimtai. Jokio logiško paaiškinimo. > > -- > booraz > > On 2017.04.27 10:22, Lawrence Jamieson wrote: >> Ple, ple, kas per debilai pradėjo Kaune eismą organizuoti? >> >> N metų buvo niekam nekeliantis nei klausimų nei problemų žiedas. Ne, >> kažkam neįtiko. Padarė pertvarką. Mano nuomone. Visiškai idiotišką >> pertvarką. >> >> Ar galėtų kas nors man paaiškinti kokia prasmė to, kad neleidžiama >> įvažiuoti į pirmą žiedo juostą? >> >> http://kaunas.kasvyksta.lt/2017/04/27/eismas/pasikeitus-zenklams-kaunietis-klausia-net-nezinau-ar-as-kvailas-ar-kiti/ >> >> >