Faktas, kad reikejo panaikinti ta dviprasmybe ivaziuojant is Kovo 11, kai neaisku ten viena juosta ar ale dvi. Tik ispildymas dar ne iki galo padarytas. Vien vertikalaus zenklinimo neuztenka. -- booraz On 2017.04.27 13:05, klau|simas wrote: > Bet kuriuo atveju, kaip matau visiems siame ziede geras nebusi :) Man, > daznai vaziuojanciam Kreves pr., jeigu tvarkingai auto vaziuos pagal > dabartine tvarka yra geriau, nes ne viena ir ne desimt kartu jau buve, > kai vaziuojant tiesiai is antros juostos Kovo 11 - osios "antros" > juostos auto buna jau prasokes, o "pirmos" juostos auto dar pilnu > korpusu ties antra isvaziavimo juosta, nes pasikartosiu - tas ziedukas > yra mazas. Ir suprantu, kad atitinkamai vaziuojantiems Kovo 11 garve > tiesiai atsiranda papildomo hemorojaus. Siuo atveju siek tiek pataise > situacija vaziuojantiems prospektu (taip ir turetu but, juk prospektas > :D) ir turbut siek tiek pablogino situacija vaziuojantiems Kovo 11 gatve > (juk ne prospektas :D) > > "klau|simas" wrote in message news:odsirc$1db$1@trimpas.omnitel.net... > > Gal ir nesvarbu koks ten zenklas stovi, bet man svarbu ar dvi masinos vienu > metu mano trajektorija kerta, ar viena. Plius legalizavo tik viena > teoriskai > ten esancia juosta. Ir kaip tik manau, kad eismo reguliavimo skyrius apie > tai maste, nes pokyciai ir atsirado tik poto, kai leido Kreve vaziuojant > isvazinet is abieju juostu. > > "booraz" wrote in message news:odsi9v$qn$1@trimpas.omnitel.net... > > Kai tu važiuoji Krėvės pr., tai visiškai nesvarbu koks ženklas stovi iš > Kovo 11. Labai minimaliai tos logikos tavo samprotavime, nemanau, kad > eismo reguliavimo skyrius iki tiek maste. > > Cia esme tame turbut, kad nebutu daugiau avariniu situaciju ivaziuojant > is Kovo 11 gatves i zieda, kai bandoma dviems automobiliams vienu metu > ivazineti is dvieju juostu (nors realiai yra viena), tiesiog padare > zenkla rodanti, kad tai yra viena juosta (pasirinko pigiausia varianta), > realiai turetu buti salele kazkokia ar horizontalusis zymejimas, kad > fiziskai netilptu du automobiliai. > > O, kad pavaizdavo ziede ivaziavima i antra juosta, tai nereiskia, kad > negali i pirma juosta. Juk ir ant zenklo punktyrine linije, o ne istisine. > > -- > booraz > > On 2017.04.27 12:21, klau|simas wrote: >> Daznai per ten vaziuoji? Pvz. kai atvaziuoji Kreves pr. nuo parko puses >> antra juosta 50 km/h greiciu tau nebuna jokio skirtumo ar ten ivazineja >> i ziedo antra juosta ar pirma (nors ten ir teoriskai TIK viena juosta)? >> Praktiskai visada spausi stabdi kai juda i zieda didesniu spinduliu t.y. >> pirma juosta. Kai ivazineja tik i antra juosta "prasoka" dvi >> isvazinejancias is ziedo juostas greiciau. Nesakau, kad genialumo >> virsune, bet bent jau siek tiek logikos tame iziuriu. Ivertinant dar ir >> tai, kad automobiliai ten pasispaudzia ir likusios auto gali >> nesudarydamos dar didesniu kamsciu tiesiog nusukti i desine. Taip pat >> siek tiek logikos tame matau. Zenkle negalejo nupiesti dvieju juostu, >> nes ten teoriskai tik viena telpa (pagal popieriu). >> >> "booraz" wrote in message news:odsfdo$td4$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Pieva kažkokia rimtai. Jokio logiško paaiškinimo. >> >> -- >> booraz >> >> On 2017.04.27 10:22, Lawrence Jamieson wrote: >>> Ple, ple, kas per debilai pradėjo Kaune eismą organizuoti? >>> >>> N metų buvo niekam nekeliantis nei klausimų nei problemų žiedas. Ne, >>> kažkam neįtiko. Padarė pertvarką. Mano nuomone. Visiškai idiotišką >>> pertvarką. >>> >>> Ar galėtų kas nors man paaiškinti kokia prasmė to, kad neleidžiama >>> įvažiuoti į pirmą žiedo juostą? >>> >>> http://kaunas.kasvyksta.lt/2017/04/27/eismas/pasikeitus-zenklams-kaunietis-klausia-net-nezinau-ar-as-kvailas-ar-kiti/ >>> >>> >>> >>