zinau, kad zeba:) bet lizngo vistiek neimsiu nx! :) "kewle migyje" <wmi@vmi.lt> wrote in message news:h4hs2r$15i$1@trimpas.omnitel.net... > geri daiktai turi savo kainą :) > šito dėsnio nepakeisiu ... > > O paerzinti moku... ir mėgstu, jO :P > > ...metų prieš dešimpt atvarė Berlynan į Tempelhofą (tada dar veikė tas > airportas) kox tai manageris su vairuotoju (xzn, man kai reikia, pac > važiuoju) manęs ir kolegos pasiimt.Su Multivanu Bussines Class. Tipo, į > Wolfsburgą vešis. Aš jiems parodžiau, kaip išvažiuot į A2 iš > centro.Išlindom per Avus. Multivanas TDI (102 AG) trasoj ėjo iki > šešiolikos. Po poros dienų parvežė atgal ir prisipažino, kad jei būtų > turėję tokią "navigacijos sistemą" (ble, rodyt vokiečiams, kaip po > Vokietiją važinėt...), prieš porą dienų būtų sutaupę dvi valandas. > Beprasmio bastymosi po Berlyną. Toliau rutina - Dash - 8 > > O VW Multivan - nu tikrai zebai :)))) > -- > '(oo)' > > > "Dede_Pranas" <d@d.d> wrote in message > news:h4hq3m$v52$1@trimpas.omnitel.net... >> ir vel tu erzini:) >> testdraivinau multivana - ohujencikas, nieko negaliu pasakyt isskyrus >> KAINA!!! >> jie daugmaz gyvi po 50-60 klt vaiksciuoja, o tai beveik dukart tiek, i >> kiek >> svajociau isipaisyt. >> o T4 manes nesuzavejo, nors jauciu norai pradeda transformuotis >> priklasomai >> nuo nulinio is esmes pasirinkimo. >> >> >> "kewle migyje" <wmi@vmi.lt> wrote in message >> news:h4hotp$u6o$1@trimpas.omnitel.net... >>> Pagal tamstos poreikius tik Multivanas >>> Visa kita šiuo klausimu rūko jo paliktus bykus, net ir mersas >>> Šiuo atveju mane būtų sunku vadinti šališku, nes prieš aštuonis metus >>> mane >>> iš tos kompanijos išmetė nx :) >>> >>> Su Sistem supažindint, ar pats susirasi? >>> >>> -- >>> '(oo)' >>> >>> >>> "Dede_Pranas" <d@d.d> wrote in message >>> news:h4ho7a$toc$1@trimpas.omnitel.net... >>>> man dzniausiai reikes 5 pilnaverciu ir kelis kartus i metus 7iu >>>> pilnaverciu >>>> (ne kudikiams skirtu), o man siap netrukdo kelios papildomos vietos >>>> netgi >>>> vienam vaziuojant, beto nereiikia pamirst ir visu lydinciu privalumu: >>>> - diedsnes durys (pvz kaip rinkom dedei, tai buvo butinas kriterijus, >>>> del >>>> problemu su sveikata. as kol kas sveikatos problemu netiru, bet >>>> neivertint >>>> sio privalumo irgi negaliu, nes zymiai lengviau kazka ikraut/isimt, >>>> pasodint >>>> vaikus ir tt) >>>> - didesne ir patogsne (bent jau man) bagazines talpa >>>> - auksta sedesena man asmeniskai pofig, bet patinka mano zmonai, tai >>>> kam >>>> gi >>>> to atsisakyt? >>>> - daug langu - pagerina vaizda keleiviams, dazniausiai dideli >>>> veidrodziai >>>> pagerina matomuma vairuotojui ir ttt. >>>> beje nei vienas man zinomas universalas neitalpins galineje sedyneje >>>> 2ju >>>> vaikisku keduciu ir suaugusiojo (turiu omenyje komfortiskai, o ne >>>> "20cia >>>> km >>>> susispaudus pakentesim") arba 3ju vaikisku keduciu. >>>> >>>> >>>> >>>> "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message >>>> news:h4hj7f$pkd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> jei 7 vietu nereikia, tai nesuprantu, kodel ne normalus universalas? >>>>> pasirinkimas taip 20x didesnis ir nera "hype", tipo seimos automobilis >>>>> auksciau sedet, patodu vaziuot ir t.t. >>>>> >>>>> "Dede_Pranas" <d@d.d> wrote in message >>>>> news:h4h8fk$h2b$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> kadangi buvusioje temoje papizdelinom, bet taip nieko konkretauis ir >>>>>> neisvedem (siap tikiu, kad su minivenais cia tikrai ne daznas yra >>>>>> susidures), tai pabandom reziumuoti. >>>>>> >>>>>> ir apskritai need biski pagalbos, nes blia pasimeciau 7vieciu >>>>>> marketinge, >>>>>> nebetskiriu kur ten yra tos 7 vietos, kur nebelabai, o visu isbandyt >>>>>> ir >>>>>> paciupineti nera nei laiko nei noro, o autopliusas nesegmentuoja >>>>>> lengvuju >>>>>> pgl sedymas vietas:) >>>>>> >>>>>> taigi is man zinomu realiu 7vieciu yra: >>>>>> 1. voyager/grand voyager/caravan ir tt - problematiski dyzeliai, >>>>>> nekonomiski benzai >>>>>> 2. honda oddisey - zebiskas daiktas, bet neturi dyzeliu >>>>>> 3. vw multivan - kosmiskai brangus, >>>>>> 4. mb v-klasse - labai sunkus, todel nera baisiai ekonomiskas ir >>>>>> pakabos >>>>>> nenori laikyti viso svorio pakankamai ilgai. siap multivano analogas, >>>>>> senesni nuvazineti visi, naujasni - kosmiskai brangus:) >>>>>> 5. toyota previa - renka turkojoje ir rusijoje, nezinau ar tai gerai >>>>>> ar >>>>>> blogai, siap visai neblogas variantas is pirmo zvilgsnio. nors man >>>>>> asmeniskai labiau prie sirdies 2+2+3 sedyniu schema, bet kadangi >>>>>> pasirinkimo nera, tai jau pradejau ziuret ir i 2-3-2. >>>>>> 6. mazda mpv - nieko apie juos nezinau, ka tik prisimianiau. siap ten >>>>>> crdi varikliai, cia ne tas pats kas pas kia? >>>>>> 7. renault espace/grand espace - per mazai vietos gale sedintiems (is >>>>>> forumu), beto marke nekelia pasitikejimo, tiek vairavimo prasme tiek >>>>>> patikimumo. >>>>>> 8. p806/evasion/zeta (o ka blia, jau ir tokius ziurejau) - beveik >>>>>> visi >>>>>> neturi ragu!!! o kaip vaziuot kur nors toliau 7iese su 20 cm >>>>>> bagazniko? >>>>>> be thules neapseisi. >>>>>> 9. shagalhambra - 90% baisiai nuvazinetu dyzeliu. retai sutinkami >>>>>> 7vieciai variantai (dazniausiai fordai), itariu, kad cia perekupai >>>>>> stengias isimt nereikalinga balasta ir perparduot. bet cia gal ir px, >>>>>> turiu galimybe nusipirkt ir vokietijoje, bet ten kainos, tai kokius >>>>>> 30% >>>>>> didesnes nei cia, kas velgi kelia papildoma itarima perekupu >>>>>> stimdomom >>>>>> masinom. >>>>>> 10. papildykit sarasa. ............. ka dar verto demesiaus esu >>>>>> pamirses >>>>>> arba praleides? >>>>>> >>>>>> ir jei turit ar turejot reikalu su isvardintom masinom, brukstelkit >>>>>> trumpa savo komentara. prie atitinkamo modeliuko. >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >> >>