> "padugne" <padugne@home.lan> wrote in message news:h4hbck$hrp$3@trimpas.omnitel.net... >> Pries tai vazinejo su peugeot 807. Reziume: gyvent galima, bet knisa savo >> prancuziskumu. Nesibaigianti pokalbiu tema su kitu kolega 807 turetoju: >> na, kas tau si karta salone atluzo? I servisa irgi pavazinedavo, bet >> kadangi masina garantine, tai keikesi tik del pakaitines masinos. >> "kewle migyje" <wmi@vmi.lt> wrote in message news:h4hbsv$jvu$1@trimpas.omnitel.net... > jei įdomu, vienam savo geriausių draugų c8 atsisakiau parduoti > išvarė chebra į BY > > yra aparatų kuriuos rekomenduoju, bet būna ir kitaip :) jau virs 3 metu vartojamas pirmuju gamybos metu benzininis 807'as. Is salono detaliu pats keiciau tik sedyniu atpalaidavimo rankeneles, nes suluzo ju plastmasiniai fiksatoriai bei "atsipalaidavo" bagazines dangcio vidine apdaila. Dabartine rida 130+kkm. Pakaboje tvarkyta tik vieno priekinio amortizatoriaus kazkoks "silencer'is". Is elektriniu gedimu - nupuves galinio rato abs'o laidas bei valyti parkavimo daviklio kontaktai. Koroziniai gedimai - jau dviejose vietose virintas duslintuvas, uzkirmijes rankinio trosas bei supuves kazkoks ausinimo sistemos metalinis kolektorius-zarna (sian reiks reiks uzsukti i kewlide pasiimti). Gal mano karma pusetina, gal buves seimininkas sutvarke visus gliukus iki manes, taciau kolegos garantinis X5 pastaruoju metu servise lankesi dazniau nei autobusas. O siaip is patirties, jei jau ziureti kazka is 807/C8/Ulysee MkII/Phedra, siulyciau pasidairyti i egzempliorius, gimusius po '05 vidurio (su oranziniu prietaisu skydelio apsvietimu) A.