Tema: Re: Greitėjimo juosta, pagrindins kelias, Susisiekimo ministerijos nuomonė
Autorius: Bronco
Data: 2017-05-06 11:57:56
On 2017-05-05 11:06, Vytenis P. wrote:
> O visai neseniai kažkas čia putojosi, kad kažkur ten prieš sankryžą
> esantis "duoti kelią" trikampis tą lengvąjį automobilį padaro
> absoliučiai beteisį, privalantį praleisti visus, besibraunančius į jo
> eilę iš kairės
Prisiminus aną diskusija, ten situacija buvo labai panaši, bet ne visai
tokia pat. Ten aptarėm, kai abu ketino persirikiuoti vienu metu, o
greitėjimo-lėtėjimo juostoje buvęs auto lėtai riedėjo ta juosta, tokiu
būdu nei pats sklandžiai įsiliedamas į srautą, nei kitam leisdamas
persirikiuoti į lėtėjimo juostą.
IMHO, bet šitas aiškinamasis raštas paaiškino klausiamą situaciją, bet
ana iki šiol liko nevisiškai aiški.
Aš į ją pakliuvęs, automatiškai bandžiau laikytis dešinės rankos
principo, bet dėl neryžtingos ir lėtai judančios greitėjimo juosta
vairuotojos, neturėjau jokių galimybių jos įleisti į savo juostą prieš
save, nes greičių skirtumas buvo juntamas (mano gerokai didesnis), o ji
net nebandė savo greičio didinti. Todėl man teko elgtis priešingai, t.y.
minti greičio pedalą ir montuotis į lėtėjimo juostą prieš ją, nes kitu
atveju tektų prieš savo norą važiuoti tiesiai arba sudaryti avarinę
situaciją, staigiai stabdant intensyvaus eismo juostoje.
T.y. dešinės rankos pirmenybės principas formaliai atrodo gražiai
esamoje situacijoje, bet praktiškai neįgyvendinamas dėl nemenko greičių
skirtumo. Tokioje situacijoje viskas vyksta sklandžiai tik toje vietoje
susitikus dviem adekvatiems patyrusiems vairuotojams.
Nes aš pvz. tikrai nešokčiau į greitėjimo juostą prieš atlekiantį
"pagrindiniu keliu" auto su įjungtu dešiniu posūkiu, kol nebūčiau 100%
įsitikinęs, jog spėsiu įmint gazas- dugnas ir įsibėgėsiu iki pirmo
kosTminio greičio anam dar manęs neprisivijus :]