Tema: Re: Greitėjimo juosta, pagrindins kelias, Susisiekimo ministerijos nuomonė
Autorius: Zolla
Data: 2017-05-08 15:45:45
+



06/05/2017 11:57, Bronco rašė:
> On 2017-05-05 11:06, Vytenis P. wrote:
>> O visai neseniai kažkas čia putojosi, kad kažkur ten prieš sankryžą
>> esantis "duoti kelią" trikampis tą lengvąjį automobilį padaro
>> absoliučiai beteisį, privalantį praleisti visus, besibraunančius į jo
>> eilę iš kairės
>
> Prisiminus aną diskusija, ten situacija buvo labai panaši, bet ne visai
> tokia pat. Ten aptarėm, kai abu ketino persirikiuoti vienu metu, o
> greitėjimo-lėtėjimo juostoje buvęs auto lėtai riedėjo ta juosta, tokiu
> būdu nei pats sklandžiai įsiliedamas į srautą, nei kitam leisdamas
> persirikiuoti į lėtėjimo juostą.
>
> IMHO, bet šitas aiškinamasis raštas paaiškino klausiamą situaciją, bet
> ana iki šiol liko nevisiškai aiški.
>
> Aš į ją pakliuvęs, automatiškai bandžiau laikytis dešinės rankos
> principo, bet dėl neryžtingos ir lėtai judančios greitėjimo juosta
> vairuotojos, neturėjau jokių galimybių jos įleisti į savo juostą prieš
> save, nes greičių skirtumas buvo juntamas (mano gerokai didesnis), o ji
> net nebandė savo greičio didinti. Todėl man teko elgtis priešingai, t.y.
> minti greičio pedalą ir montuotis į lėtėjimo juostą prieš ją, nes kitu
> atveju tektų prieš savo norą važiuoti tiesiai arba sudaryti avarinę
> situaciją, staigiai stabdant intensyvaus eismo juostoje.
>
> T.y. dešinės rankos pirmenybės principas formaliai atrodo gražiai
> esamoje situacijoje, bet praktiškai neįgyvendinamas dėl nemenko greičių
> skirtumo. Tokioje situacijoje viskas vyksta sklandžiai tik toje vietoje
> susitikus dviem adekvatiems patyrusiems vairuotojams.
>
> Nes aš pvz. tikrai nešokčiau į greitėjimo juostą prieš atlekiantį
> "pagrindiniu keliu" auto su įjungtu dešiniu posūkiu, kol nebūčiau 100%
> įsitikinęs, jog spėsiu įmint gazas- dugnas ir įsibėgėsiu iki pirmo
> kosTminio greičio anam dar manęs neprisivijus :]
>
>