bus greiciausiai cia DSG, aka dvigubos sankabos, jos turi pliusu ir minusu. Pliusai: NK kaip mechaniniu deziu (nera energijos nuostoliu kaip tradiciniam automate); labai neblogai veikia, kai prie vairuotojo prisitaiko (ar vairuotojas prie dezes) Minusai: tradicinis automatas (su hidrotransformatorium) begius perjungineja truputeli svelniau; resursas neamzinas - lyginant su tradiciniais automatais mechanika, tai problemos labai tiketinos, taip nuo 150kkm ridos (bet nera dievo bausme kaip multitronikas ar kitokie variatoriai), iki tol vaziuoja labai tvarkingai ir devetu auto kainu principe nelabai itakoja. tarp paciu DSG, tai galimi isskirt dvi versija - su sausa skankaba (7begiu) ir slapia (6begiu). Antra dazniau deta I audi, pirma I VW, ta kur su slapia - perjungineja begius biski svelniau ir tarnauja biskuti ilgiau, tik kuro sanaudos keliais procentais didesnes. "Seniunas" parašė naujienų news:ofs5r6$uc3$1@trimpas.omnitel.net... Žiūrimas touran/tiguan/Q5 taip apie 2011-2013 metus. Benz arba dyz. Kokie mitai/gandai apie jų aut.dėžes? Pas vw ir audi tokios pat dėžės? Kokia variklio + dėžės kombinacija "nebyranti"? -- ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/