Šiaip tai pats pavarų perjungimo atlikimas tai kaip ir px, visai ten normaliai. Bėda iki to - jei biškį netipiškai nori pavažiuot - galvoja ilgai ir dėl to smaukosi, prie to reik pratintis. 2017.05.22 09:18, Arj rašė: > bus greiciausiai cia DSG, aka dvigubos sankabos, jos turi pliusu ir minusu. > Pliusai: > NK kaip mechaniniu deziu (nera energijos nuostoliu kaip tradiciniam > automate); > labai neblogai veikia, kai prie vairuotojo prisitaiko (ar vairuotojas > prie dezes) > > Minusai: > tradicinis automatas (su hidrotransformatorium) begius perjungineja > truputeli svelniau; > resursas neamzinas - lyginant su tradiciniais automatais mechanika, tai > problemos labai tiketinos, taip nuo 150kkm ridos (bet nera dievo bausme > kaip multitronikas ar kitokie variatoriai), iki tol vaziuoja labai > tvarkingai ir devetu auto kainu principe nelabai itakoja. > > tarp paciu DSG, tai galimi isskirt dvi versija - su sausa skankaba > (7begiu) ir slapia (6begiu). Antra dazniau deta I audi, pirma I VW, ta > kur su slapia - perjungineja begius biski svelniau ir tarnauja biskuti > ilgiau, tik kuro sanaudos keliais procentais didesnes. > > > "Seniunas" parašė naujienų news:ofs5r6$uc3$1@trimpas.omnitel.net... > > Žiūrimas touran/tiguan/Q5 taip apie 2011-2013 metus. Benz arba dyz. > > Kokie mitai/gandai apie jų aut.dėžes? > > Pas vw ir audi tokios pat dėžės? > > Kokia variklio + dėžės kombinacija "nebyranti"?