Na tai taip, bet kazka juk vistiek galima gal rasti, tuo labiau kad jau vistiek daugiau sansu rasti gyva E87 nei E46. Ir gal net jeigu imti kazkiek brangesni varianta, tai gal tikrai geriau gyvesni E87 nei koki nebegyva E90 uz panasia kaina ? Tuo labiau, kad nu nezinau kodel, bet nu labai jau nepatraukli isvaizda to E90. Bet cia kiekvienam savaip turbut. Mane is principo domina ar tas E87 gali kazkiek dziuginti vairavimo prasme, ar tikrai tai eilinis golfas ir tiek :) Ar salono plastmases labai jau nupigintos ir pan. Negi neteko niekam vaziuot ? :) "Dainiushas" parašė naujienų news:ogj59g$ps$3@trimpas.omnitel.net... tai irgi bus arba brangūs arba negyvi. Ir 4 cilindrų varikliai turbūt visi nelaimės. On 5/30/2017 9:21 AM, TOMas wrote: > Na jei jau E46 gyvų rasti sunkoka kaip supratau, tai tada iš vis nesamone > tokia pagalvojau - kaip tie BMW pirmukai (E87)? Pvz, kad ir su kokiu > dvilitriniu varikliu? Kažkiek smagumo vairuoti yra? Ar ten tiesiog golfas > su BMW zenkliuku? > > "fenix@h" parašė naujienų news:og11r1$rru$1@trimpas.omnitel.net... > > 2017.05.23 12:50, TOMas rašė: >> Tai su E46 dyzeliais tiketina butu daugiau vargo, nei kad dziaugsmo ? > > negyvi jie, arba su brangiais defektais zmogau. todel ir negyvi, kad > vaziuoja gerai ir droziami kol nebeapsimoka taisyt.