Tema: Re: suklastota rida
Autorius: markatas
Data: 2017-06-05 14:16:15
Ne visoms markems tai leidziama. Idejai nauja skyda ir turi 0. Jei nera net
rysio su diagnostika pas skyda, eepromas gyvena savo gyvenima be rysio i
isore. Atstovas tikrai neardys skyda ir nelups eeproma tam, kad pasuktu rida
i prieki. Maciau varianta, kur dejo kita varikli (siek tiek skyresi
modifikacija) kartu su kompu, skydu ir raktu. Rida kito srotinio variklio.
Arba signumas su skydelio klaida, kad keistas ir nepriristas skydas, nes ne
visi turi tokia galimybe. Tai dabar ir atsova ir visus kitus vezti i 9 forta
ir prie sienos susaudyti?

markatas