Tema: Re: suklastota rida
Autorius: Mtrhed
Data: 2017-06-05 15:49:28
tingiu ieskoti, bet man rodos zmogzudysciu bylose nukentejusiaisiais
pripazistami seimos nariai, artimieji.

elektros skaitiklio pasukimo atveju darai zala ESO.

VIN dazniausiai perkalinejama slepiant vagyste, tai cia kita situacija.

Esme ta, kad teisesauga vangiai pradeda tyrimus jei nera nukentejusiojo
arba klastojimo faktas sunkiai irodomas.