Pavyko užvesti, bet dar reikės aiškintis kas negerai, nes nuo filtro iki siurblio žarnelėje(įdėjau permatomą) vaikšto oro burbulai, reikia pakeisti visus hamutus į užveržiamus, gal ir visas šlangutes, kuro nuotėkio nesimato, iki filtro burbulų nėra. Nuėmus šlanges kuro niekur neradau-sausa, filtras pustuštis. Pakeičiau filtrą, vožtuvą virš filtro, įdėjau vožtuvą tarp kuro bako ir filtro. Pripyliau filtrą, niekaip nesikūrė ir nudusinau akumą, į bambalį su dyzeliu ikišau šlangą nuo filtro link siurblio, subėgo kažkur beveik litras, pristumiau kitą tdi pakabinau ant laidų ir po geros minutės sukimo pradėjo griebti, pasiputrė ir įsidirbo. Visa operacija su pasivažinėjimu iki Eolto, susitvarkymu ir pan. - 3 val., sekanti diena užsipirkti ir pasikeiti visus hamutus. "valytojas" wrote in message news:oitgv0$87t$1@trimpas.omnitel.net... Pacientas vw 98 m. gimimo, 1,9 tdi, 66 kW nesikuria. ~2 sav. stovėjo nevažiuota, užkūrus ryte padirbo ~1 min. ir užgeso, bandant užvesti dar pirmus pora sukimu bandė griebti, o paskui jau starteris tik suka variklį, jokios reakcijos. Kuro rodo pusę bako, fėja ginasi, kad benzo neužpylė(po paskutinio pylimo nuvažiuota beveik 100 km.). Pirmos mintys sliekų paieškai: a) išsiimt kuro filtrą(gal užkištas, vandens turi, tuščias), duot degimo turi atbėgti dyzelis? Jei neatbėga tikrinti bake esantį siurbliuką(ar jis turi atskirą saugiklį?)? b) pasitikrinus pagal a) pasikeitus filtrą, užpylus dyzelio į filtrą, jei nesikuria kas toliau? Pagrindinis(aukšto slėgio ar kaip jis vadinamas) kuro siurblys turi atskirą saugiklį/rėlę? Gal koks vožtuvas ar pan. dar yra? Ką galėčiau namų sąlygomis pasitikrinti? Bandyti patampyti ant 3 pavaros? Dėkui už mintis.