Tai jei visai tiksliai, tai gal reiktu laisvą gamyklinį saugiklio lizdą paimt, ir nuo jo laidą vest.. On 2017.08.09 11:11, Lapinas wrote: > Tai kad akumas po dviem abšyfkėm, tai lįst prie saugiklio kiekvienąkart > neišeis. > > "kef" <edwardk@takas.lt> wrote in message > news:omefu7$fdu$1@trimpas.omnitel.net... >> Saugiklis ar jungtis prie akumo butini. Ne tik del gaisro kaip >> Ziniukas siulo. Tai dar vienas sroves nuotekio saltinis prie visu tu >> standartiniu, kuriu dauguma siulaikinio auto kontroleriai kaip sakei >> "uzmigdo". Isimsi saldytuva, isimk ir saugikli, bus ramu kad >> nepradreko laidas ir kad neiskrauna. >> >> "Lapinas" <vkh710@gmail.com> wrote in message >> news:omed4u$cs9$1@trimpas.omnitel.net... >>> Reik bagažinėj pasidaryt rozetę šaldytuvui. "+" imu tiesiai nuo >>> akumuliatoriaus, o kur imt "-"? >>> Irgi tiesiai nuo akumo, ar jungt prie kėbulo tam numatytose vietose? >>> >>> Šaldytuvas turės dirbti, kai mašina "užmigusi" ir turi nereaguot ir >>> nežadint visokių elektronikų. >>> Ir dar, ar prikombinuot saugiklį laide, ar tiesiog pasikeisti kištuką >>> į kištuką su saugikliu? >>