Šiaip klausimas buvo apie "neteisingą" prasivedimą - apeinant elektroniką. Gal ir galėčiau jungt nuo galinio SAM, bet ten dafiga niuansų: atrinkt, kas atsako už allwaysOn pajungimus, priprogramuot kad yra pvz. xznjt kemperio pajungimas. Krč. Jungiu pliusą nuo akumo, minusą, nuo N+1 taškė minusui pajungt ir bus OK? "Igaliotinis" <spam@rlc.sm> wrote in message news:omeu2d$tgo$1@trimpas.omnitel.net... > maciau nekart, kaip bemsui teisingai prasiveda.. > > "DK" <kam.reikia@tas.zino> wrote in message > news:ometqh$t80$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai yra žmonių, kur iš kart teisingai, visą mašiną siūlo keist, kad >> nereikėtų pistis su pajungimais. >> >> On 2017.08.09 14:52, Night wrote: >>> Ne nu blet, komikai, nedarykti čia raketų mokslo iš prikurkės >>> bagažinėje - OEM pajungimas, peršlapęs laidas, atjunginėti kas kartą... >>> Jei jau žmogus teisingai prasives teisingo storio pliuso laidą nuo >>> akumo, pakabins prie akumo teisingo nominalo saugiklį, pajungs masę nuo >>> korpuso bagažnyke tai bus viskas šokolade ir nereikia čia svaigti :) >>> >>> >>> "Lapinas" <vkh710@gmail.com> wrote in message >>> news:omed4u$cs9$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Reik bagažinėj pasidaryt rozetę šaldytuvui. "+" imu tiesiai nuo >>>> akumuliatoriaus, o kur imt "-"? >>>> Irgi tiesiai nuo akumo, ar jungt prie kėbulo tam numatytose vietose? >>>> >>>> Šaldytuvas turės dirbti, kai mašina "užmigusi" ir turi nereaguot ir >>>> nežadint visokių elektronikų. >>>> Ir dar, ar prikombinuot saugiklį laide, ar tiesiog pasikeisti kištuką į >>>> kištuką su saugikliu? >>> >>