Kas cia teisingo? Kad stabdant reikia mestelti vaira i kita puse? Kas bus autostradoje stabdant agresyviai? Kiek tada "sumesti" vaira reiks? O del aplinkos veiksniu tai kiek ten tu balu ir smeliuku? Nevaziuokit kaip ralio ruoze ir viskas bus ok. "Ignas" wrote in message news:omjk53$n07$1@trimpas.omnitel.net... bet principe viskas cia teisingai. koks skirtumas del ko sukibimas skiriasi po ratais? kai ratai vienodi, o skirias tik balu gylis ar daugiau smeliuko po kazkuriuo ratu - viskas OK, mes saugus. bet kai patys ratai skirtingi, viskas - dzigitas, kamikadze, durnius ir tt ir pan... cia kazkam smeliukas po tablete po barabanu, o jau smeliukas po atvirksciai uzdeta kryptine - mirtis... On 2017-08-11 09:42, benamis wrote: > Tikejausi kazko panasaus:))) Netikiu kad galima issigalvoti tiek daug > nesamoniu... Cia turi patirtis sneketi, ne kitaip > > "S.Vyt" wrote in message news:omfmtr$iji$1@trimpas.omnitel.net... > > Buvo kazkada pas mane visos skirtingos padangos, pradzioj tik > reikejoniprast spaudziant stabdi truputi sukti vaira i sona, > proporcingai jegai i pedala. Visa kita smulkme, ipranti, zinai ko > is masinos tiketis ir jokio diskomforto. Nes taip mastant tai > isvis tik vasara ant sauso asfalto vazinet, ir tai, vdrug > smeliuko bus paberta. Kad ziema vienas ratas vaziuoja asfaltu, > kitas ledu tai dzin, svarbiausia kad padangos vienodos. >