gal ten svytas kokia ubage be jokiu abs'u gainiojo "ralio ruoze" skirtingais ratais, tai ir vaira plesydavo is ranku. speju su visokiais abs, vdc ar bbz dabar to nelabai jaustu. autostradoje stabdant agresyviai tiesiog bus kazkiek ilgesnis kelias stabdymo, nei kad geresnem padangom. jei balu ir smeliuku nera, tai rizika praktiskai nesiskirs, nes gi kaip rasei ne "ralio ruozas" ir padangu galimybiu riba buna oi kaip toli su protu vaziuojant... On 2017-08-11 09:54, benamis wrote: > Kas cia teisingo? Kad stabdant reikia mestelti vaira i kita puse? Kas > bus autostradoje stabdant agresyviai? Kiek tada "sumesti" vaira reiks? > > O del aplinkos veiksniu tai kiek ten tu balu ir smeliuku? Nevaziuokit > kaip ralio ruoze ir viskas bus ok. > > "Ignas" wrote in message news:omjk53$n07$1@trimpas.omnitel.net... > > bet principe viskas cia teisingai. koks skirtumas del ko sukibimas > skiriasi po ratais? kai ratai vienodi, o skirias tik balu gylis ar > daugiau smeliuko po kazkuriuo ratu - viskas OK, mes saugus. bet kai > patys ratai skirtingi, viskas - dzigitas, kamikadze, durnius ir tt ir > pan... cia kazkam smeliukas po tablete po barabanu, o jau smeliukas po > atvirksciai uzdeta kryptine - mirtis... > > On 2017-08-11 09:42, benamis wrote: >> Tikejausi kazko panasaus:))) Netikiu kad galima issigalvoti tiek daug >> nesamoniu... Cia turi patirtis sneketi, ne kitaip >> >> "S.Vyt" wrote in message news:omfmtr$iji$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Buvo kazkada pas mane visos skirtingos padangos, pradzioj tik >> reikejoniprast spaudziant stabdi truputi sukti vaira i sona, >> proporcingai jegai i pedala. Visa kita smulkme, ipranti, zinai ko >> is masinos tiketis ir jokio diskomforto. Nes taip mastant tai >> isvis tik vasara ant sauso asfalto vazinet, ir tai, vdrug >> smeliuko bus paberta. Kad ziema vienas ratas vaziuoja asfaltu, >> kitas ledu tai dzin, svarbiausia kad padangos vienodos. >>