gerai varai. tiem kurie nevazineja tojota - nepasiseke gyvenime :))) ir prie ko cia lenktyninkai, kai dazniausia kritika tojotom - is sikpopierio padarytas nepatogus ir neergonomiskas salionas/sedynes, blogai veikiantys 'navarotai', ir atidaryto lango lygio garso izoliacija. bet kuris reno geriau N kartu tuo klausimu. prie ko cia lenktyninkai? siaip jau absoliuti dauguma pirkeju nori optimalaus kompromiso trim atzvilgiais - komforto, patikimumo ir kainos. gal toyota ir netoli to kompromiso is triju lygiu, bet sakyt kad visiem gyvenime nepasiseke, kas nevazineja toyoja - imho diagnoze. On 2017.08.25 10:25, Tomas wrote: > On 2017.08.25 09:09, Invertuota panda wrote: >> On 8/25/17 08:04, Tomas wrote: >>> Išvedžiojimai išvedžiojimais, bet hibridinis Aurisas spritmonitor.de >>> statistikoj užima garbingą 12 vietą tarp benzininių automobilių >>> (lenkia arba kiti hibridai, arba visiški kibirai). Su savo realiom >>> vidutinėm kuro sąnaudom (5,3l/100km) jis labai gerai atrodytų net tarp >>> dyzelinių automobilių. >> >> turint maumeny tipiska hibridinio auriso pirkeja - nestebina. > > Absoliuti dauguma automobilių pirkėjų nori vieno - kad automobilis pagal > galimybę ekonomiškai ir neknisdamas proto vežtų ten kur reikia. > > Tojotos pardavimai rodo, kad Toyota sėkmingai patenkina šiuos poreikius. > Tuo tarpu geriausiu atveju neutralūs, o dažnai ir gana neigiami tojotų > revjūzai terodo tai, kad juos rašantys apžvalgininkai tėra wanna be > lenktynininkai kuriems nepasisekė gyvenime ir tapo žurnalistais. Arba, > kad Toyota per mažai "remia" tuos apžvalgininkus.