Cia video tiems, kurie aiskina, kad maziau "user-friendly" masinu nei japonai pasaulyje nebuna - https://www.youtube.com/watch?v=3QAHK1Uy9ao (vien tik vidaus funkciju "patogumui" ir "protingumui" skirtos 10 minuciu). Vat ir paaiskejo, kad taip snekantys newsu egzpertai su brangesnem masinom gyvenime nera vaziave, nes priesingu atveju tikrai nekliedetu. Bet kai labai labai norisi pasisakyt... :) "CodeC" wrote in message news:onoo5n$d8i$1@trimpas.omnitel.net... gerai varai. tiem kurie nevazineja tojota - nepasiseke gyvenime :))) ir prie ko cia lenktyninkai, kai dazniausia kritika tojotom - is sikpopierio padarytas nepatogus ir neergonomiskas salionas/sedynes, blogai veikiantys 'navarotai', ir atidaryto lango lygio garso izoliacija. bet kuris reno geriau N kartu tuo klausimu. prie ko cia lenktyninkai? siaip jau absoliuti dauguma pirkeju nori optimalaus kompromiso trim atzvilgiais - komforto, patikimumo ir kainos. gal toyota ir netoli to kompromiso is triju lygiu, bet sakyt kad visiem gyvenime nepasiseke, kas nevazineja toyoja - imho diagnoze. On 2017.08.25 10:25, Tomas wrote: > On 2017.08.25 09:09, Invertuota panda wrote: >> On 8/25/17 08:04, Tomas wrote: >>> Išvedžiojimai išvedžiojimais, bet hibridinis Aurisas spritmonitor.de >>> statistikoj užima garbingą 12 vietą tarp benzininių automobilių >>> (lenkia arba kiti hibridai, arba visiški kibirai). Su savo realiom >>> vidutinėm kuro sąnaudom (5,3l/100km) jis labai gerai atrodytų net tarp >>> dyzelinių automobilių. >> >> turint maumeny tipiska hibridinio auriso pirkeja - nestebina. > > Absoliuti dauguma automobilių pirkėjų nori vieno - kad automobilis pagal > galimybę ekonomiškai ir neknisdamas proto vežtų ten kur reikia. > > Tojotos pardavimai rodo, kad Toyota sėkmingai patenkina šiuos poreikius. > Tuo tarpu geriausiu atveju neutralūs, o dažnai ir gana neigiami tojotų > revjūzai terodo tai, kad juos rašantys apžvalgininkai tėra wanna be > lenktynininkai kuriems nepasisekė gyvenime ir tapo žurnalistais. Arba, kad > Toyota per mažai "remia" tuos apžvalgininkus.