8/28/2017 4:37 PM, fenix@w rašė: > 2017.08.28 16:23, Dainiushas rašė: >> kiek ten iš jų su tiesioginiais įpurškimais? > > viena arba nei vienos. hehe, nu tai va :). trūksta imty normalių mašinų su moderniais varikliais! > >> kita vertus, o kokios problemos būtų su dyzeliais? >> > > egr, dpf, pakaitinimo zvakes, akumuliatoriai ir turint omenyje, kad > ukyje tik 1 turbininis - dar ir turbu kruvos, kas dar viena papildoma > sistema. ir cia turint omenyje, kad dyzeliai irgi 2005-2012m butu. > su senesniais dyzeliais turejau patirties. kazkaip ta ekonomija labai > keista daugeliu atveju: viskas ka sutaupai ant kuro dideliais kasniais > kazkur kitur nueina. kas tikrai po akim - Scenic'as 1.9dCi 2011, su jau 240kkm. Tai tik kažkokio daviklio laidai nurauti buvo ant duslės. Nu ir kartais nuo EGR'o check'as užsidega bet dar retai ir į LIMP'us nekrenta, nu bet reiks kažkaip pakeist kažkada, kainuos ten gal kosminius 250€. Aišku, bet kada bet kas sugest gali, bet va jau kiek laiko :) > > nori vaziuot pigiai - vaziuoji pas slavka ir klausi, ar i tavo > issirinkta auto dedasi dujos. nes as kolegu darbe ziema jau realiai > nesuprantu: kaip tik -15, taip islenda kazkokios neregetos problemos: > tai nebesuka starteris, tai dumija uzskurus, tai filtras koks uzsikimso, > tai zvakes jau keiciau bet vistiek kratosi cilindras. ir taip non-stop. > nu nx! o dar mistinis ta dumingumo testas > tai taip taip, benzuose nėra nei starterių nei žvakių nei filtrų :)