Tavo žiniai, automobilio generatoriaus "reguliatoriaus" (šokoladuko) galinis tranzistorius nėra pastoviai atidarytas, nes tiesiog sudegtų. O atidarinėjamas impulsais. Tuo pačiu ir generatoriaus įtampa nėra idealiai pastovi. Norint tai pamatyt, reikia atjungt akumuliatorių ir bus kaip ant delno. "Dainiushas" wrote in message news:oom1bf$fpu$1@trimpas.omnitel.net... koks impulsinis? Apie ką čia? Mašinoj generatorius irgi impulsais krauna? 2017.09.05 10:40, Pjero rašė: > impulsinis krovimas > > On 05/09/2017 10:35, fenix@w wrote: >> 2017.09.05 10:30, Pjero rašė: >>> kurgi ne .. ;) >>> >> >> vienodi voltai, vienodi amperai - koks skirtumas, ar tas ctek kazkokius >> spec ciklus naudoja? >> >>> >>> On 05/09/2017 10:17, Dainiushas wrote: >>>> kad lyg px? >>>> >>>> 9/5/2017 10:11 AM, Pjero rašė: >>>>> bet akumui tikrai nebūtų px >>>>> >>>>> On 05/09/2017 09:38, Dainiushas wrote: >>>>>> nu krautų ir pakrautų, kodėl jam turėtų būt ne px? >>>>>> >>>>>> 9/5/2017 9:22 AM, Pjero rašė: >>>>>>> o ką jis pasakytų jei pasiūlytum pakrauti AGM akumą ? >>>>>>> CTEK ir mane džiugina >>>>>>> >>>>>>> turiu seną sunkų rusišką galiu kam perleisti už butelį >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>> >>