Akumo geriau neatjungti. Gali tekt mašinos elektroniką pasikeist. Bet su oscilografu pažiūrėt įtampą ant veikiančio automobilio akumo galima. "Bone Daddy" <·info@bonedaddy.serveftp.com> wrote in message news:oomrhg$7hd$1@trimpas.omnitel.net... > Tavo žiniai, automobilio generatoriaus "reguliatoriaus" (šokoladuko) > galinis tranzistorius nėra pastoviai atidarytas, nes tiesiog sudegtų. O > atidarinėjamas impulsais. > Tuo pačiu ir generatoriaus įtampa nėra idealiai pastovi. Norint tai > pamatyt, reikia atjungt akumuliatorių ir bus kaip ant delno. > > "Dainiushas" wrote in message news:oom1bf$fpu$1@trimpas.omnitel.net... > > koks impulsinis? Apie ką čia? Mašinoj generatorius irgi impulsais krauna? > > 2017.09.05 10:40, Pjero rašė: >> impulsinis krovimas >> >> On 05/09/2017 10:35, fenix@w wrote: >>> 2017.09.05 10:30, Pjero rašė: >>>> kurgi ne .. ;) >>>> >>> >>> vienodi voltai, vienodi amperai - koks skirtumas, ar tas ctek kazkokius >>> spec ciklus naudoja? >>> >>>> >>>> On 05/09/2017 10:17, Dainiushas wrote: >>>>> kad lyg px? >>>>> >>>>> 9/5/2017 10:11 AM, Pjero rašė: >>>>>> bet akumui tikrai nebūtų px >>>>>> >>>>>> On 05/09/2017 09:38, Dainiushas wrote: >>>>>>> nu krautų ir pakrautų, kodėl jam turėtų būt ne px? >>>>>>> >>>>>>> 9/5/2017 9:22 AM, Pjero rašė: >>>>>>>> o ką jis pasakytų jei pasiūlytum pakrauti AGM akumą ? >>>>>>>> CTEK ir mane džiugina >>>>>>>> >>>>>>>> turiu seną sunkų rusišką galiu kam perleisti už butelį >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>> >>> >