On 2017.09.07 08:08, Pjero wrote: > visa tiesa Čia paveiksliukas naiviems, ne tiesa. Visų pirma, visi šiti gamintojai gamina įvairaus lygio alyvas (API SJ-SL-SM-SN, VW-BMW-MB certified, mineralinė-sintetinė etc.) . Antra, to paties lygio alyva pas skirtingus gamintojus dažniausiai naudoja tą pačią bazę ir tuos pačius priedų komplektus iš berods trijų didžiųjų priedų gamintojų. Trečia, yra veikėjų kurie tvirtina, kad pigi mineralinė alyva geriau už visiškai sintetinę. Taip, sintetinė bazė stabilesnė, bet blogai išlaiko priedus. Dėl ko variklio vidus apauga degėsiais ar kaip tai pavadinti. Kiek ilgai alyva išlaiko savo savybes priklauso nuo to, kaip dažnai važinėjama šaltu varikliu. BMW po ilgų išradinėjimų ir eksperimentų alyvos keitimą banaliai susiejo su sudeginto kuro kiekiu :) Anksčiau maniau, kad geriau pirkti žinomo gamintojo ir ne turguje. Bet pernai (ar užpernai?) Rusijoje užrišo didelį nelegalios alyvos fabriką. Gamino viską ir daug - Mobil, Castrol, Elf... Ir Kaune rado kažkokį sandėlį su daug neaiškios kilmės Castrol. Žodžiu dabar perku 5W-30 ar 5W-40 API SJ ar SL semi-synthetic alyvą ir keičiu kas 10-15kkm ne rečiau kaip kas metus. API SM, SN variklio geriau neapsaugo, ten labiau rūpinamasi ekologija.