JAV mažiau nuprotėję dėl alyvos žalos gamtai. Todėl jiems taip kaip iš tikrųjų laiko alyva - kas 15000. Specialiai europiečiams extended 30kkm su rizika sugadinti variklį. Bet variklis nesvarbu, juk susitaupo net 4 litrai brangios alyvos per 15kkm. Įdomu tai, kad per paskutinius 20 metų alyvos sudėtis iš esmės nesikeitė. Varikliams naudojamos medžiagos tai pat. Nebuvo kažkokio technologijų proveržio, kad 2000-aisiais metais imti ir padvigubinti keitimo intervalą. Bet buvo šūkis "alyva kenkia ekologijai". Vėl pavyzdys BMW - padarė 30 kkm, po dešimt metų vėl grįžo prie 15kkm. Grįžo prie pigesnio metalo? > TAČIAU > > Renkantis JAV modifikacijas (skiriasi KW lyginant su EU), gaunam: > > Normal: Change 10000 miles/ 12 months > > Renkantis EU, gaunam: > > Normal: Change 15000 km/ 12 months > Extended drain (max): Change 30000 km/ 24 months > > Štai ir klausimas: > > Ar JAV variklis yra kažkaip kitaip pagamintas (šansų yra, nes variklių kw > skiriasi), ar tas pats Castrol JAV rinkai tiekia prastesnės kokybės sintetiką, > ar JAV piliečiai yra mažiau išprusę ir juos lengviau apgauti, kad tepalus reikia > keisti kas 10k miles. > > Bet čia turbūt retoriniai klausimai. > > > Geros dienos!!!