Jei gali nevažiuoti už miesto kai keliai apledėję ir sugebi įvertinti kiek greitai galima važiuoti konkrečiom sąlygom - kodėl ne. Ypač jei tos pačios padangos naudojamos ir vasarą. Seniai seniai Klaipėdoje penkias žiemas pravažinėjau su BMW325 su vasarinėmis padangomis. Be avarijų. Dabar važinėju su žieminėm - saugiau ir paprasčiau. Gūdžiais 2004 metais autoreview.ru testavo žiemines padangas. Tarp jų buvo Nokian WR skirtos europietiškoms žiemoms. Stabdymo kelias ant ledo: Nokian Hakkapellitta 4 (dygliuotos): 38.5m Nokian Hakkapellitta RS: 51.0m Hankook IceBear: 53.5m Nokian WR: 64.5m Skirtumas maždaug kaip tarp dygliuotų ir nedygliuotų minkšto mišinio. Bet ant šlapio asfalto WR daug geriau: Nokian Hakkapellitta 4 (dygliuotos): 24.4m Nokian Hakkapellitta RS: 25.1m Hankook IceBear: 24.7m Nokian WR: 19.6m 2010 metais autoreview.ru į testą įtraukė dėvėtas padangas. Stabdymo kelias ant ledo: Naujos Nokian Hakkappellita 7 dygliuotos: 50.5m Naujos Nokian Hakkappellita R nedygliuotos: 72.1m Dėvėtos Hakkappellita R (liko 6mm protektoriaus): 77.5m Dėvėtos Hakkappellita 4 (liko 6mm) 80.3m On 2017.10.09 11:09, Nevkurse wrote: > Minksto misinio vs kieto. Paskutinius gal 15 metu vazineju tik minksto misinio > zieminem. Bet belenkiek ziemu jas tiesiog drozdavau ant slapio/sauso asfalto, > kur jos neblizga sukibimu, o paskutines 2 ziemas is vis ziemomis sunkiai vadint > galima. Dabartiniai GY Ice+ susitryne iki ismetimo, reik pirkt naujas ir > pradejau metytis, gal kazka kieto misinio jamt? Didzioji dalis zieminio > kilometrazo sukasi Vilniuj ir jo priemiesciuose, retai, bet tenka ilyst i koki > apledejusi vieskeli, ar pakliut i tokias oro salygas, kai ir magistraliniai > keliai nespejami valyt. Kas nors daret toki perejima prie kietu? Buvo > gerai/blogai/px? Kazkokiu argumentu reik is sono :)