Gal porą žiemų važinėjau su hakapelita 5 berods (dygliuotos, testų topų topas). Natūroj buvo gaidys visiškas. On 2017-10-11 09:07, spakainas wrote: > Taigi buvau pernai įmetęs linką į straipsnį apie nokiangeistą - testams > visai kitas padangas naudojo nei kad pardavimui :) > > 2017.10.11 08:17, tranzoo rašė: >> mano atveju - man labai gaila pinigu atiduotu uz nokian. testu >> nugaletojos, bet tokia sudu kruva, kokiu reta. >> >> daugiau neva eva >> >> >> "Bomanz" <bomanz@kazkur.taj> wrote in message >> news:orfddj$ve7$1@trimpas.omnitel.net... >>> Jei gali nevažiuoti už miesto kai keliai apledėję ir sugebi įvertinti >>> kiek greitai galima važiuoti konkrečiom sąlygom - kodėl ne. Ypač jei >>> tos pačios padangos naudojamos ir vasarą. Seniai seniai Klaipėdoje >>> penkias žiemas pravažinėjau su BMW325 su vasarinėmis padangomis. Be >>> avarijų. Dabar važinėju su žieminėm - saugiau ir paprasčiau. >>> >>> Gūdžiais 2004 metais autoreview.ru testavo žiemines padangas. Tarp jų >>> buvo Nokian WR skirtos europietiškoms žiemoms. Stabdymo kelias ant ledo: >>> >>> Nokian Hakkapellitta 4 (dygliuotos): 38.5m >>> Nokian Hakkapellitta RS: 51.0m >>> Hankook IceBear: 53.5m >>> Nokian WR: 64.5m >>> >>> Skirtumas maždaug kaip tarp dygliuotų ir nedygliuotų minkšto mišinio. >>> >>> Bet ant šlapio asfalto WR daug geriau: >>> >>> Nokian Hakkapellitta 4 (dygliuotos): 24.4m >>> Nokian Hakkapellitta RS: 25.1m >>> Hankook IceBear: 24.7m >>> Nokian WR: 19.6m >>> >>> 2010 metais autoreview.ru į testą įtraukė dėvėtas padangas. Stabdymo >>> kelias ant ledo: >>> >>> Naujos Nokian Hakkappellita 7 dygliuotos: 50.5m >>> Naujos Nokian Hakkappellita R nedygliuotos: 72.1m >>> Dėvėtos Hakkappellita R (liko 6mm protektoriaus): 77.5m >>> Dėvėtos Hakkappellita 4 (liko 6mm) 80.3m >>> >>> >>> On 2017.10.09 11:09, Nevkurse wrote: >>>> Minksto misinio vs kieto. Paskutinius gal 15 metu vazineju tik >>>> minksto misinio >>>> zieminem. Bet belenkiek ziemu jas tiesiog drozdavau ant slapio/sauso >>>> asfalto, >>>> kur jos neblizga sukibimu, o paskutines 2 ziemas is vis ziemomis >>>> sunkiai vadint >>>> galima. Dabartiniai GY Ice+ susitryne iki ismetimo, reik pirkt >>>> naujas ir >>>> pradejau metytis, gal kazka kieto misinio jamt? Didzioji dalis zieminio >>>> kilometrazo sukasi Vilniuj ir jo priemiesciuose, retai, bet tenka >>>> ilyst i koki >>>> apledejusi vieskeli, ar pakliut i tokias oro salygas, kai ir >>>> magistraliniai >>>> keliai nespejami valyt. Kas nors daret toki perejima prie kietu? Buvo >>>> gerai/blogai/px? Kazkokiu argumentu reik is sono :) >>> >>