Sveiki, "baronkos sukiotojai", Pasižvalgius skelbimus vaizdelis liūdnas, už planuojamus išleisti 5k € beveik niekas nepatraukia dėmesio. Galima skolintis ir pridėti ~3k€, bet tai pasirinkimo labai nepadidina. Sedanas/universalas, gal vienatūris. Važiuojame ~22-25k km/metai, ~30% mieste. Planuojam važiuoti 5-10 m., jei tiek laikys. Pratę prie dyzelio, bet svarstytinas benzas+/-dujos, jei mažiau bėdų dėl DPF, EGR, turbinos ar pan.. Nereikia perteklinių blizgučių(odinių salonų ar pan..), reikalingas patikimas ir ekonomiškas auto(remonto ir kuro sąnaudų prasme). Pirmieji kandidatai 2005-2008 m. / antrieji (su skolintais €) 2009-2013 m. - vw passat b6/7, skoda octavia/superb, audi a4, gal koks Seat Exeo ar pan. Patirtis tik su VAG'ais. Neblogas variantas atrodė octava su 1,6l CR 77kw, bet pasigilinus paaiškėjo, kad ten visų "mylimi" siemens purkštukai, ECU PCR2.1, išlengvintas variklis su problemomis(inetnete rašo, kad resursas 300k, nežinia kiek tiesos). Tai iš VAG dyzelių naujesnių lieka tik 2,0 l su CR (nesinori su PD purkštukais ir kitom bėdom turėt reikalų, bet nespjaunu į ta šulinį..). Kaip VAG su benzinais? Verti dėmesio mažos kubatūros varikliai 1,2-1,4 l, nebus silpni/nepatikimi sedanui/universalui? Ar nebūtų nuo dyzelio ant meškos? BMW 5-er išlaikymas bus tikriausiai brangus, 3-er labiau tinkamas pacanui, o ne šeimai(gal klystu). Tai kas dar verta dėmesio? Tojota, Opel, Volvo, Citroen? Gal patys ar pažystami sprendėt panašią dilemą šiemet? Ką galit rekomenduot apsižiūrėti, o nuo ko bėgti tolyn reikėtų? Ačiū už mintis ir patarimus. ps: prieš kaimynus, gimines, pažystamus nėra tikslo pasirodyti.