Gal ne į temą, bet vaikis pajamė A3 2.0TDI su pumpedūze ir 400k ant spidiko. Appiso ant ridos 200k, bet nu forumiukui pyzda akin, kad pumpedūzė su 400k. "valytojas" <valytojas@g.com> wrote in message news:orvup0$l8l$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, "baronkos sukiotojai", > > Pasižvalgius skelbimus vaizdelis liūdnas, už planuojamus išleisti 5k € > beveik niekas nepatraukia dėmesio. Galima skolintis ir pridėti ~3k€, bet > tai pasirinkimo labai nepadidina. > Sedanas/universalas, gal vienatūris. Važiuojame ~22-25k km/metai, ~30% > mieste. Planuojam važiuoti 5-10 m., jei tiek laikys. > Pratę prie dyzelio, bet svarstytinas benzas+/-dujos, jei mažiau bėdų dėl > DPF, EGR, turbinos ar pan.. > Nereikia perteklinių blizgučių(odinių salonų ar pan..), reikalingas > patikimas ir ekonomiškas auto(remonto ir kuro sąnaudų prasme). > > Pirmieji kandidatai 2005-2008 m. / antrieji (su skolintais €) 2009-2013 > m. - vw passat b6/7, skoda octavia/superb, audi a4, gal koks Seat Exeo ar > pan. Patirtis tik su VAG'ais. > Neblogas variantas atrodė octava su 1,6l CR 77kw, bet pasigilinus > paaiškėjo, kad ten visų "mylimi" siemens purkštukai, ECU PCR2.1, > išlengvintas variklis su problemomis(inetnete rašo, kad resursas 300k, > nežinia kiek tiesos). Tai iš VAG dyzelių naujesnių lieka tik 2,0 l su CR > (nesinori su PD purkštukais ir kitom bėdom turėt reikalų, bet nespjaunu į > ta šulinį..). > Kaip VAG su benzinais? Verti dėmesio mažos kubatūros varikliai 1,2-1,4 l, > nebus silpni/nepatikimi sedanui/universalui? Ar nebūtų nuo dyzelio ant > meškos? > > BMW 5-er išlaikymas bus tikriausiai brangus, 3-er labiau tinkamas pacanui, > o ne šeimai(gal klystu). Tai kas dar verta dėmesio? Tojota, Opel, Volvo, > Citroen? > > Gal patys ar pažystami sprendėt panašią dilemą šiemet? Ką galit > rekomenduot apsižiūrėti, o nuo ko bėgti tolyn reikėtų? > > Ačiū už mintis ir patarimus. > > ps: prieš kaimynus, gimines, pažystamus nėra tikslo pasirodyti.