Startui pakaks KET, o po to patikslins: 126. Vairuotojas, atsižvelgdamas į greitį, privalo laikytis tokio atstumo, kad neatsitrenktų į priekyje važiuojančią transporto priemonę, jeigu ji būtų stabdoma, taip pat palikti tokį tarpą iš šono, kad eismas būtų saugus. Rekomenduojama, kad atstumas iki priekyje važiuojančios transporto priemonės būtų ne mažesnis kaip per dvi sekundes nuvažiuojamas atstumas arba ne mažesnis kaip pusė spidometro rodmens, paversto metrais, pavyzdžiui, kai greitis 70 km/h, atstumas turi būti ne mažesnis kaip 35 m, jeigu eismo sąlygos nereikalauja kitaip. "Tomas" wrote in message news:orsrrh$gq5$1@trimpas.omnitel.net... O ash vat sau galvoju: "Šiuo metu Kelių direkcija atlieka rinkos tyrimą ir rengia techninę specifikaciją įrangos, skirtos kontroliuoti distancijos tarp transporto priemonių laikymosi funkcijos atlikimui, įsigijimui." O distancijos yra apibrezhtos kur nors, kokios turi buti? Ir kaip ju laikytis, kaip nustatyt vazhiuojant? Kokios numatytos baudos, pvz jei laikai 3 metrais per mazha distancija? Ir jei viso to nera, kodel keliu direkcija gaishta laika ir eikvoja mano pinigus? "Pjero" <"okeanas@@"@icloud.com> wrote in message news:orsmp0$dbv$1@trimpas.omnitel.net... > vairuoju sau ir galvoju: > pvz Prienai - Vilnius jau sumontuoti du ruožai, dar turbūt neveikia. > > su ruožų matavimais kaip ir viskas aišku (Waze čia padės), bet kas jiems > trukdo fiksuoti PER KIEK LAIKO TU ATLĖKEI NUO VIENO RUOŽO PABAIGOS IKI > KITO PRADŽIOS ? > > priseis visiems susitupėti ir važinėti pagal taisykles, o jei kils > nenumaldomas noras palakstyti - Vokietija tam labai gera vieta :) > > > > https://www.delfi.lt/auto/patarimai/liudna-diena-greicio-megejams-paaiskejo-kur-stoves-sektoriniai-radarai.d?id=73928836