Epilogas: po 10 dienų atėjo registruotas popierinis laiškas namo su visais protokolais, sąskaitų numeriais ir tt iš Kauno AVPK. Taip ir nesupratau nafik šitame procese pirmi VMI, paskui ePolicija, o su 10d užvėlavimu ir vietinė popierinė policija. Chuliš tą spamą emailu siunčia. -- Seniunas <gerai.gerai.73@gmail.com> Wrote in message: > Gal kas dorai įsikirtęs, kokia išsigimusiai komplikuota sistema pas mus už KET pažeidimų nuobaudas? > > Gaunu škias iš VMI emailą, kad man paskirta bauda už administracinį pažeidimą. Detaliau VMI svetainėje. Blia... ieškau banko kodų generatoriaus, loginuosi į vmi. > > Aha. Atsidarau. Yra baudos dydis, apmokėjimo rekvizitai, bet bbž už ką. Nuoroda į e-policija. Blia... > > Ieškau vėl kodų generatoriaus. Loginuosi į e-policija.. Baksnoju ieškau kažko. O, radau. Išrašas apie pažeidimus ir sprendimus. Mano asmens kodas, sprendimas vienareikšmiškas. Važiavo ten ir ten, +23km, specialisto vardas pavardė, Kauno AVPK. Neaišku nei su kuria mašina, nei kokia data, gal net ne aš vairavau. Pačioje pisulkoje kontaktų kur pasiteirauti nėra dėl papildomos info (įdomu gi vienok). Blia... > > Ieškau per epolicija to "specialisto" kontaktų. Nėra tokio žmogaus. Blia... > > Skambinu epolicija bendru telefonu 8700... Prisiskambinu. Pasakau pažeidimo nr. Randa. Prašau atsiųsti fotosesijos foto, kad jau tokie pažangūs, tai gal el.paštu gal atsiųs. Sako po 2 savaičių kažkur bus sistemoje foto. Blia... > > Klausimas: ar sistema galėtų būti labiau sumautai sukurta "vartotojo" aspektu? Bauda pirma, paaiškinimai kažkada vėliau... > -- > > > > > ----Android NewsGroup Reader---- > http://usenet.sinaapp.com/ > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/