Iš anksto paruošia nemalonumams :] "Seniunas" wrote in message news:ou3qgl$m88$1@trimpas.omnitel.net... Epilogas: po 10 dienų atėjo registruotas popierinis laiškas namo su visais protokolais, sąskaitų numeriais ir tt iš Kauno AVPK. Taip ir nesupratau nafik šitame procese pirmi VMI, paskui ePolicija, o su 10d užvėlavimu ir vietinė popierinė policija. Chuliš tą spamą emailu siunčia. -- Seniunas <gerai.gerai.73@gmail.com> Wrote in message: > Gal kas dorai įsikirtęs, kokia išsigimusiai komplikuota sistema pas mus už > KET pažeidimų nuobaudas? > > Gaunu škias iš VMI emailą, kad man paskirta bauda už administracinį > pažeidimą. Detaliau VMI svetainėje. Blia... ieškau banko kodų > generatoriaus, loginuosi į vmi. > > Aha. Atsidarau. Yra baudos dydis, apmokėjimo rekvizitai, bet bbž už ką. > Nuoroda į e-policija. Blia... > > Ieškau vėl kodų generatoriaus. Loginuosi į e-policija. Baksnoju ieškau > kažko. O, radau. Išrašas apie pažeidimus ir sprendimus. Mano asmens kodas, > sprendimas vienareikšmiškas. Važiavo ten ir ten, +23km, specialisto vardas > pavardė, Kauno AVPK. Neaišku nei su kuria mašina, nei kokia data, gal net > ne aš vairavau. Pačioje pisulkoje kontaktų kur pasiteirauti nėra dėl > papildomos info (įdomu gi vienok). Blia... > > Ieškau per epolicija to "specialisto" kontaktų. Nėra tokio žmogaus. > Blia... > > Skambinu epolicija bendru telefonu 8700... Prisiskambinu. Pasakau > pažeidimo nr. Randa. Prašau atsiųsti fotosesijos foto, kad jau tokie > pažangūs, tai gal el.paštu gal atsiųs. Sako po 2 savaičių kažkur bus > sistemoje foto. Blia... > > Klausimas: ar sistema galėtų būti labiau sumautai sukurta "vartotojo" > aspektu? Bauda pirma, paaiškinimai kažkada vėliau... > -- > > > > > ----Android NewsGroup Reader---- > http://usenet.sinaapp.com/ > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/