abs naudoja daviklius prie visu besisukanciu ratu. apie zapaske nekalbam. betkuriam ratui ciuoziant abs blokas, kompas ar kaip ten ji pavadinsi, paleidzia siurbliuka, kuris atmeta tavo stabdziu pedala, kad taip stipriai jo nespaustum ir ratai maziau stabdomi ir vis dar valdomi. nes jei lekdamas uzmini stabdzius, tai priekiniai ratai kaip taisykle uzkertami ir stabdymo kelias priklauso tik nuo kelio dangos ir judejimo trajektorijos iki stabdymo. netenki galimybes isvengti susidurimo ir bent jau ciuozimo, kas juntamai mazina stabdymo atstuma. K "siGis" <s@g.com> wrote in message news:ovpmm4$bdg$1@trimpas.omnitel.net... > Esu biski dinozauras ir auto su ABS iki siol neturejau. Noriu suprast. > Praejusios ziemos ispudis - jeigu tai ABS, tai nachren jis reikalingas. > > Dar vienas iskiles klausimas. Kaip ABS atskiria ar automobilis stovi, ar > visais keturiais ratais ciuozia? > > 2017.11.27 20:15, siGis rašė: >> Koks turėtu būti stabdžių antiblokavimo sistemos veikimo dažnis? Ar jis >> gali būti keičiamas OBD2 priemonėmis? >