jei aktualu ciuozimas keturiais ratais, ir jei tai ne teorinis pamastymas - rimtai susimastyciau, kame problema. Tai realiai nera ir negali buti kasdienine situacija. "siGis" <s@g.com> parašė naujienų news:ovs2bi$4ap$1@trimpas.omnitel.net... > Taip ir maniau. Ciuozimas visais keturiais ratais riebia perejos zebra kai > storai prikresta slapdribos yra normliai veikiancio ABS savybe. > > Idomu butu pameginti pavazineti tuo paciu automobiliu su uzglusintu ABSu. > > 2017.12.01 00:32, Kurmis rašė: >> abs naudoja daviklius prie visu besisukanciu ratu. apie zapaske nekalbam. >> betkuriam ratui ciuoziant abs blokas, kompas ar kaip ten ji pavadinsi, >> paleidzia siurbliuka, kuris atmeta tavo stabdziu pedala, kad taip >> stipriai jo nespaustum ir ratai maziau stabdomi ir vis dar valdomi. nes >> jei lekdamas uzmini stabdzius, tai priekiniai ratai kaip taisykle >> uzkertami ir stabdymo kelias priklauso tik nuo kelio dangos ir judejimo >> trajektorijos iki stabdymo. netenki galimybes isvengti susidurimo ir bent >> jau ciuozimo, kas juntamai mazina stabdymo atstuma. >> K >> >> "siGis" <s@g.com> wrote in message >> news:ovpmm4$bdg$1@trimpas.omnitel.net... >>> Esu biski dinozauras ir auto su ABS iki siol neturejau. Noriu suprast. >>> Praejusios ziemos ispudis - jeigu tai ABS, tai nachren jis reikalingas. >>> >>> Dar vienas iskiles klausimas. Kaip ABS atskiria ar automobilis stovi, ar >>> visais keturiais ratais ciuozia? >>> >>> 2017.11.27 20:15, siGis rašė: >>>> Koks turėtu būti stabdžių antiblokavimo sistemos veikimo dažnis? Ar jis >>>> gali būti keičiamas OBD2 priemonėmis? >>> >> >