Kelias į Naują Vilnią - 80,60,50,80,60,80. Kai kuriais atvejais 80 atkarpose norint pasiekti maksimalų greitį reikia dar gerai ir tapkę suspaust. Tai kokia logika ten suplanuota? Įkalt gal visur 70 ir perėjas normaliai atžymėt būtų protinga. O šiaip ženklą su snaige ar debesėliu pastatyt neturėtu būti sudėtinga keliuose, kur geru oru 60-70 yra debilizmas (Ozo g, Geležinis Vilkas, dviejų juostų atkarpa į Nemenčinę). Man rodos, pas mus dažnai ribojimus didina, kai kompas parodo didesnį avaringumą vietoje.. Neįsigilinant į tikras priežastis. Atitinkamai man atrodo, kad per daug lengvabūdiškai žiūrima į važinėjimus tarp juostų, nepataikančius į eismo juostą, nerodančius posūkių ir išvažiuojančius prieš eismą, kad greičiau pralįst į juostą prasidedančią vėliau. Čia net ne KET problema, o kelių planavimo ir ANK taikymo praktikoje. Nors greitį pamatuot sunkiau, nei pamatyt kreivai vairuojantį, visgi būt nubaustam už greitį daug lengviau. On 2018.01.18 16:45, Linas Petkevičius wrote: > Pohuj - 120 tegu. > > "YZF" wrote in message news:p3qb1t$hm7$1@trimpas.omnitel.net... > > Jis pradejo gerai bet pabaige ne taip :) > > Vietoje 70 ten turi buti 90. Ir taip daugelyje vietu. Ir galetu buti 90 > kai sausa ir 60 kai sninga. IR t.t. > > On 2018.01.18 15:25, Linas Petkevičius wrote: >> Nelabai supratau - kuo tau tai trukdo? Nu nufotkino ir ka? >> >> "Vitas" wrote in message news:p3q5sh$cu8$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Nedžiugina, nes vien tik girdžiu - pagauti, nubausti, apriboti, atimti, >> lėčiau ir t.t. Per nulinės tolerancijos dienas buvau kelis kartus >> nufotkintas, toks jaumas lyg esu pavojingas nusikaltėlis, nors esant >> giedram >> orui ir sausam asfaltui važiavau gal 73km/h, kur stovėjo ženklas 70. >> Atrodo, kad keliuose sveikas protas visiškai nereikalingas, svarbu aklai >> vadovautis kelio ženklais. Esant lijundrai ir naktį galiu važiuoti >> 69km/h ir >> bus viskas ok, bet 73km/h giedrą dieną jau nebe. >> >> >> >>> O kuo nedziugina? >>> >>> "Vitas" wrote in message news:p3q12m$8mr$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Būtų ok, jei leistinas greitis būtų lygus saugiam greičiu. Dėja taip >>> nėra. >>> Leistinas greitis, tai tik skačius ženkle, o saugus greitis - >>> automobilio >>> techninė būklė, eismo salygos, vairuotojo patirtis ir t.t. >>> >>> Aš sėdu už vairo tik tada kai reikia kažkur nuvykti ir tai noriu >>> padaryti >>> saugiai ir greitai, todėl tie ženklai ir gaudymai "nusikaltėliu" nėra >>> džiugi >>> naujiena. >>> >>>> Tai o ko nervuotis, vazinejant leistinu greiciu niekur nepaveluoju, >>>> nereikia stresuoti, ar kur neuzsileksi, nereikia rizikuoti lenkiant, >>>> nes kitaip greitis bus didesnis nei srauto, kur problemos? Jau daug >>>> metu vaziuoju pagal taisykles ir tikrai jokio diskomforto, tik >>>> pradejau labiau planuoti savo laika ir is to tik islosiau >>>> >>>> markatas >>>> >>>> "android" <vnature@vnature.vnature> wrote in message >>>> news:p3psm3$4j7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> delfi.lt/auto/patarimai/policijos-rankose-nauji-pazangus-greicio-matuokliai.d?id=76927915 >>>>> >>>>> >>>>> kuo toliau, tuo sunkiau >>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >