Esmė, kad turi būti logika tame.. Pastatytu dar kelis greičio pakeitimus per tokį ruožą (yra kur, ties tiltu, ties dar kokia stotele), tai pradėtu rastis vairuotojai išvis pamirštu koks paskutinis ženklas buvo. Planuot reikia ne tik žiūrint 10 metrų aplink, ir šiaip jau reikėtu vertint ir visokias euroekologijas (t.y. kad nebūtų skatinamas važiavimas gazas-stabdis). Dar Gariūnuose prie išvažiavimo į Kauną. Eina kelias, kuriuo galima varyt kokių 90 visiškai saugiau (leidžiama 60), tada kokiems 5 metrams ženklas 40, tada išvažiuoji į kelią su 100.. Ten sulėtėtum iki 40 kai pėsčiojo nėr, tai į galą kas nors žiebtu, kad maža nepasirodytu. Visiškas kontrastas - automagistralėj 130, ties stotele kai kur net nėr prilėtinimo, vaikščiot per ją draudžiama, bet tvoroj vis tiek skylė palikta. On 2018.01.18 20:50, tst wrote: > On 2018.01.18 18:33, cD-r0m wrote: >> Kelias į Naują Vilnią - 80,60,50,80,60,80. Kai kuriais atvejais 80 >> atkarpose norint pasiekti maksimalų greitį reikia dar gerai ir tapkę >> suspaust. Tai kokia logika ten suplanuota? Įkalt gal visur 70 ir >> perėjas normaliai atžymėt būtų protinga. > > Zjbs logika - jei koks penCininkas nesugeba ne tik, kad laikytis > ribojimų, bet net ir pats asmeniškai lėčiau neprisiverčia pavažiuoti tai > reikia mažint greitį visoj atkarpoj...