Tema: Re: vasariniu padangu (pataisytas)
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-03-11 14:38:29
On 3/11/18 11:59, Dainiushas wrote:
> eKzotikai ir iki 8!
>
> bet nu jo, metai šian metai ten tai tikrai gi px

Ziurint kiek vaziuoji. Man pvz svarbu gauT kuo sviezesnes padangas, nes
su mano 9tkm/metai (is kuriu puse nuriedama kitom padangom) ir su
supercholerisku vairavimo stiliumi (marke ypareigoja) jos tarnaus kokius
10 metu.

Tada patampa rimtas skirtumas, ar pvz ismest kalioshus po 7 metu nes
TUV'ui nepatinka "10 metu senumo padangos" ar atvazinet tuos 10 metu ir
"ismest" kartu su masina. Vienu atveju perki tik viena karta, kitu
atveju 2, t.y. isleidi dvigubai daugiau.