Tema: Re: vasariniu padangu (pataisytas)
Autorius: Markovich
Data: 2018-03-11 16:26:51
Invertuota panda <fake@email.yes> Wrote in message:

> Ziurint kiek vaziuoji. Man pvz svarbu gauT kuo sviezesnes padangas, nes
> su mano 9tkm/metai (is kuriu puse nuriedama kitom padangom) ir su
> supercholerisku vairavimo stiliumi (marke ypareigoja) jos tarnaus kokius
> 10 metu.
>
> Tada patampa rimtas skirtumas, ar pvz ismest kalioshus po 7 metu nes
> TUV'ui nepatinka "10 metu senumo padangos" ar atvazinet tuos 10 metu ir
> "ismest" kartu su masina. Vienu atveju perki tik viena karta, kitu
> atveju 2, t.y. isleidi dvigubai daugiau.

Visi padangu gamintojai deklaruoja,kad jei gauni padangas is ju
 sandelio iki 3m. Senumo-viskas zjb, bet jie patys stengiasi
 nelaikyt senesniu nei 2m. Padangu. Bet jei kokia egzotika, tai
 visko buna. Jei norisi svieziu-jamkit siumetini modeli-garantija
 kad bus imanomai ?viesiausios.
--
Marius

----Android NewsGroup Reader----