eee, motociklu ivairiu yra, "Ignas" itariu turejo mintyj dvitakcius, aniems tepalas privalomas. O sankabu motocikluose ir sausu buna (pvz ducati monster) "E.D" parašė naujienų news:paieqq$182$1@trimpas.omnitel.net... Tame paciame tepale ten dar ir daugiadiske sankaba "maudosi". Jai numatyta tam tikra trintis, kuri lieka, naudojant gamintojo nurodyta tepala. Moto tepalai yra tokiom salygom tinkami. Trinti mazinanciu priedu daznai buna auto tepaluose. Tai vat jai (sankabai) visokie trinti mazinantys priedai gadina gyvenima. Tarpdiskiai ten yra nemetaliniai ir jie buna, kad apsivelia tais priedais, tampa perdaug slidus ir sankaba nebesugeba susikabinti. Pasekmes ivairios nuo tik prie labai didles apkrovos praslystancios sankabos iki beveik visada praslystancios, svylancios sankabos (krastutinis atvejis). Del siu priezasciu vis kyla nesibaigiantys fleimai tarp salininku ir priesininku automobiliniu tepalu naudojimo moto varikliuose. On 2018-04-10 16:05, Ignas wrote: > placiau galima? :) tepalas gi irgi sioks toks "kitas trinti mazinantis > priedas". nepili? >