O kam apie ją galvot, jei greičių dėžė mechaninė ir sankaba niekur "nesimaudo" tik retkarčiais "deginasi"? > ignas tiesiog apie sankaba nepagalvojo... > > On 2018-04-10 23:17, E.D. wrote: >> Na, taip, taip, isimtys yra labai idomus dalykas, ypac tokia egzotika >> musuose, kaip Ducati Monster ar kokie Motoguzzi, bet nemanau, kad Ignas >> turejo juos omeny klausdamas. Tad ir pasakoju apie labiausiai paplitusi >> varianta. >> O kas del tepalo dvitakciams? I kura pilti? Taip, pilamas ten tepalas. >> >> On 10/04/2018 17:28, Arj wrote: >>> eee, motociklu ivairiu yra, "Ignas" itariu turejo mintyj dvitakcius, >>> aniems tepalas privalomas. O sankabu motocikluose ir sausu buna (pvz >>> ducati monster) >>> >>> "E.D" parašė naujienų news:paieqq$182$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Tame paciame tepale ten dar ir daugiadiske sankaba "maudosi". Jai >>> numatyta tam tikra trintis, kuri lieka, naudojant gamintojo nurodyta >>> tepala. Moto tepalai yra tokiom salygom tinkami. >>> Trinti mazinanciu priedu daznai buna auto tepaluose. >>> Tai vat jai (sankabai) visokie trinti mazinantys priedai gadina gyvenima. >>> Tarpdiskiai ten yra nemetaliniai ir jie buna, kad apsivelia tais >>> priedais, tampa perdaug slidus ir sankaba nebesugeba susikabinti. >>> Pasekmes ivairios nuo tik prie labai didles apkrovos praslystancios >>> sankabos iki beveik visada praslystancios, svylancios sankabos >>> (krastutinis atvejis). >>> Del siu priezasciu vis kyla nesibaigiantys fleimai tarp salininku ir >>> priesininku automobiliniu tepalu naudojimo moto varikliuose. >>> >>> On 2018-04-10 16:05, Ignas wrote: >>>> placiau galima? :) tepalas gi irgi sioks toks "kitas trinti >>>> mazinantis priedas". nepili? >>>> >>>