Nebuvo kaip trauktis - palikau mašiną servise, pats išvykau į Angliją, jie ten išnarstė ir užgiedojo tokią kainą. Į kainą įėjo ir priekinių stabdžių diskų su kaladėlėm keitimas, pagrindinio diržo keitimas, purkštukų remontas, ir patikrinimas, ar nereikia keisti kompensatorių. Kažkur 1140 sumokėjau. Nėra didelė suma dirbant Anglijoje, bet antrą kartą nujoto dyzelio nepirksiu. Prieš metus maždaug buvau atostogų, važiuoju - pradėjo netraukti ir juodais dūmais piltis. Dabar normaliai rieda. Gal dar DPF reikės pakeisti. 2018-07-16 08:30, Teisybes Dele rašė: > On 7/15/2018 10:10 PM, Sniegas wrote: >> Kodėl trolinu? Ieškau kibiro, ir tiek. Koks čia trolinimas? Yra čia >> veikėjų, kurie trolina atsakydami. Pežui jau DPF mirtis artėja, ir >> išvis ten jau kibiras, reikia kažką mąstyti ir dairytis. Dyzeliu >> pigiau važinėti, bet kai reikia remontuoti, storos piniginės reikia. >> > > investavai i 1000 vertes auto remonta 1200, ir tada ieskai naujo auto? > dabar jau vazinek, investicijos turi atidirbti