Gal nuo turbos vamzdis nusimove... Gal egr pastrigo. Dar negirdejau, kad taip purkstukai staigiai numirtu, bevaziuojant :) cia kaip toje patarleje.... -- Sniegas <sniego@lietuvoje.nera> Wrote in message: > Nebuvo kaip trauktis - palikau ma?in? servise, pats i?vykau ? Anglij?, > jie ten i?narst? ir u?giedojo toki? kain?. ? kain? ??jo ir priekini? > stabd?i? disk? su kalad?l?m keitimas, pagrindinio dir?o keitimas, > purk?tuk? remontas, ir patikrinimas, ar nereikia keisti kompensatori?. > Ka?kur 1140 sumok?jau. N?ra didel? suma dirbant Anglijoje, bet antr? > kart? nujoto dyzelio nepirksiu. Prie? metus ma?daug buvau atostog?, > va?iuoju - prad?jo netraukti ir juodais d?mais piltis. Dabar normaliai > rieda. Gal dar DPF reik?s pakeisti. > > 2018-07-16 08:30, Teisybes Dele ra??: >> On 7/15/2018 10:10 PM, Sniegas wrote: >>> Kod?l trolinu? Ie?kau kibiro, ir tiek. Koks ?ia trolinimas? Yra ?ia >>> veik?j?, kurie trolina atsakydami. Pe?ui jau DPF mirtis art?ja, ir >>> i?vis ten jau kibiras, reikia ka?k? m?styti ir dairytis. Dyzeliu >>> pigiau va?in?ti, bet kai reikia remontuoti, storos pinigin?s reikia. >>> >> >> investavai i 1000 vertes auto remonta 1200, ir tada ieskai naujo auto? >> dabar jau vazinek, investicijos turi atidirbti > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/