Normalūs žmonės su tokiais važinėjimais perka automobilius, kurie vienu užpylimu nuvažiuoja 1000km. Tai šūdas tas tavo žaislas su 400km. "android" wrote in message news:pipqsa$bn2$1@trimpas.omnitel.net... VIDUTINISKAI? Prie ko cia sita esamame kontekste durna savoka? As _vidutinisku_ nevazineju, o tiek kiek man REIKIA tadiena. 3 dienas nuli. 3 dienas po 5km. 3 dienas po 30km. 3 dienas po 700km. Atsitiktine tvarka. Norimu man greiciu. Ir pasipildau per 5min, ir nuvaziuoju iskart dar 400km nesustojes, max leidziamu greiciu. Toks turi but automobilis - priemone, kuri tarnauja man, o ne as jai. visi sitie myzciojimai tupciojimai apie naujus zaislus - sudas. Tiesiog tai ne daiktas, tai sudas, brangus ir kvailas zaislas. Esamomis salygomis daiktas tai butu tik vienu atveju - jei isnaudotu dvi siuo metu labai paplitusias kuro infrastrukturos sistemas. Paprastu 220V 50Hz rozeciu yra daug, benzo/LPG koloneliu daug. Sedu vaziuoju, tarkim ratus suka elektromotoras, o vidaus degimo variklis isijungia ir krauna akumus (ratu nesuka) kai energijos kiekis juose krenta zemiau 70%. Kuro masinoje yra pakankamai kad tokiu rezimu 150km/h greiciu nuvaziuociau minimum 400km. Pasipildau per 10min ir vel vaziuoju 400km. Todel, kad man taip reikia. O jei vaziuoju 5-30km - skysto kuro nenaudoja, vakare griztu ir prijungiu prie rozetes. Stai tokiu savybiu derinys man butu Daiktas. Visa kita sudas. "Tesla Model 3" <pasiusk@elona.com> wrote in message news:pin73c$hhe$1@trimpas.omnitel.net... > Pochui, kiek per dieną vidutiniškai nuvažiuoji? 10-15 km? Taigi grįžęs iš > darbų ir maksimų įjungi štepselį į rozetę ir ryte vėl važiuoji.