O ziema sitos teslos pacios save sildo, vienas rusas verke, namie daugiabuty rozete nepasiekiama, kraudavo tik darbe, iki namu 20 km, ryte per salcius atsikelia, o masina raso kad liko 20 km, ir spek datems ar ne. -- svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365 Tesla Model 3 <pasiusk@elona.com> Wrote in message: > 2018-07-19 13:58, android ra??: >> VIDUTINISKAI? Prie ko cia sita esamame kontekste durna savoka? >> As _vidutinisku_ nevazineju, o tiek kiek man REIKIA tadiena. 3 dienas >> nuli. 3 dienas po 5km. 3 dienas po 30km. 3 dienas po 700km. Atsitiktine >> tvarka. Norimu man greiciu. Ir pasipildau per 5min, ir nuvaziuoju iskart >> dar 400km nesustojes, max leidziamu greiciu. > > Model 3 autobane ant 150 nuva?iuoja 315 km, ant 120 - 450 km. > >> Toks turi but automobilis - priemone, kuri tarnauja man, o ne as jai. >> visi sitie myzciojimai tupciojimai apie naujus zaislus - sudas. Tiesiog >> tai ne daiktas, tai sudas, brangus ir kvailas zaislas. > > Niekas nesako, kad Tesla i?sprend?ia visas gyvenimo problemas. > >> Esamomis salygomis daiktas tai butu tik vienu atveju - jei isnaudotu dvi >> siuo metu labai paplitusias kuro infrastrukturos sistemas. Paprastu 220V >> 50Hz rozeciu yra daug, benzo/LPG koloneliu daug. Sedu vaziuoju, tarkim >> ratus suka elektromotoras, o vidaus degimo variklis isijungia ir krauna >> akumus (ratu nesuka) kai energijos kiekis juose krenta zemiau 70%. Kuro >> masinoje yra pakankamai kad tokiu rezimu 150km/h greiciu nuvaziuociau >> minimum 400km. Pasipildau per 10min ir vel vaziuoju 400km. Todel, kad >> man taip reikia. >> O jei vaziuoju 5-30km - skysto kuro nenaudoja, vakare griztu ir >> prijungiu prie rozetes. >> Stai tokiu savybiu derinys man butu Daiktas. Visa kita sudas. > > Plugin hibridai jau senai i?rasti. > > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/