Butu sustiprinti sonai ir remas, butu gyva. Net va, senutej 3 krekzdeje duryse yra skersinis kazkokio lengvo metalo gelzgalys, tos pacios svorio ir galingumo kalases 3 golfe universale- ne. Arba senucio 5 priekine stoike perpjovus vidus kaip eifelio bokste, skersai istrizai metalo privirinta, patinstoike gal 15 cm diametro, kai raliui pakanka 10 cm paprasto vamzdzio stoikei. -- svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365 "Vytautas" <nera@pasto.lt> Wrote in message: > bet kodel tyli apie greiti. raso kad skubejo. tai greitis buvo didelis. > tikrai ne 90. o jei susidure su stirna - pagalves is pradziu neissiskleide, > nes per maza kliutis, o paskuibuvo daug veiksmo - atitvaras, skrydis, > betonuotas slaitas - tikriausiai elektra jau buvo neaktyvi ir nebuvo kam > sprogdint uztaisu. > netikiu, kad nebuvo pagalviu, npors turejo buti. kaip ugnegesys-gelbetojas > galejo ivertinti kad ju ten nebuvo? suprantu - patirtis ir t.t., bet > klausimas kiek jis CH-R karpe? > aisku, gaila jaunos merginos. gaila tevu. gaila visu jos draugu. > Didziausia problema siuo, o ir dauguma kitu atveju kai zusta zmones avariju > metu, yra greitis. gerokai per didelis greitis. saugi masina - gaiu varyt > kiek traukia. ne. saugus greitis max 90, o kaikuriuose keliuose ir 70. > (nekalbu apie greitkelius ir magistrales) Nesakau, kad as nevirsiju greicio. > taip, virsiju. kaltas. baudzia. ir dabar atejo du virsijimai viename laiske. > bet tai padeda susimastyti. o kas jeigu? > > > > "Jonas Jonaitis" <pavardë@microsoft.com> wrote in message > news:plmhpt$id$1@trimpas.omnitel.net... >> https://www.lrytas.lt/auto/saugus-eismas/2018/08/23/news/-toyota-atstovai-prabilo-po-jaunos-merginos-zutimi-pasibaigusios-avarijos-7342151/ > > > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/