Taigi istorijos tesinys... Telefonu pakalbejus su Garantinio vadovu buvo pazadeta kad galiu visa paaiskinima ir remonto kainas gauti parasius el. pastu. kebulistam. Parasius el. pastu teko pabendrauti su Keblistu vadovu, bet norimos infomacijos t.y. tai ka man sake zodziu pirma karta rastu niekaip nepavyko gauti. Galu gale buvo susikambinta, pasakyta atvaziuok, apziuresim dar karta ir pateiksim tada rastu ko nori. Atvaziavus Kebulistu vadas perejo su dazu lygio davikliu ir iskarto "stojo i poza", ir pokalbis vyko daugmaz tokiu tonu: - As keliu konfliktine situacija, todel seniau pateiktos kainos nebegalioja (alia dabar uz duris bus 700) - Jokios garantijos jum nebera, ir niekas nesako kad auto neturi rudyti - Informacija su kainomis kuria jis gavo is savo darbuotojo po pradinio patikrinimo yra vidine informacija ir jis jos man nepersius - Jis nezino kaip buvo priziureta ir kas daryta su sita masina nes as esu ne pirmas savininkas (pirmas savininkas po Imone kuri palaike 3 metu lizinga, poto atidave ir nusipirkau as) o tai kad kas metus pas juos daryti visi aptarnavimai nieko nereiskia :) Bendravimo kultura 100% . Eina molleris... P.S. pries tai dar buvau pas kelis kitus kebulistus nuvaziaves ju nuomones. Visu pasaka ta pati - puna tie passatai, bet visi sake kad sutvarkoma be jokiu duru keitimu.