tai aš tau visiškai priešingą istoriją galiu papasakoti apie savo VW. Nieko nereikalavau, tik norėjau, kad sutvarkytų rudis už pinigus. Patys pasiūlė kompensaciją, o rezultate viską padarė nemokamai. NIEKO NEPRAŠIAU. Mašina negarantinė. Mioleris forever... On 2018-08-30 09:11, meska wrote: > > Taigi istorijos tesinys... > > Telefonu pakalbejus su Garantinio vadovu buvo pazadeta kad galiu visa > paaiskinima ir remonto kainas gauti parasius el. pastu. kebulistam. > > Parasius el. pastu teko pabendrauti su Keblistu vadovu, bet norimos > infomacijos t.y. tai ka man sake zodziu pirma karta rastu niekaip > nepavyko gauti. > Galu gale buvo susikambinta, pasakyta atvaziuok, apziuresim dar karta ir > pateiksim tada rastu ko nori. > > Atvaziavus Kebulistu vadas perejo su dazu lygio davikliu ir iskarto > "stojo i poza", ir pokalbis vyko daugmaz tokiu tonu: > > - As keliu konfliktine situacija, todel seniau pateiktos kainos > nebegalioja (alia dabar uz duris bus 700) > - Jokios garantijos jum nebera, ir niekas nesako kad auto neturi rudyti > - Informacija su kainomis kuria jis gavo is savo darbuotojo po pradinio > patikrinimo yra vidine informacija ir jis jos man nepersius > - Jis nezino kaip buvo priziureta ir kas daryta su sita masina nes as > esu ne pirmas savininkas (pirmas savininkas po Imone kuri palaike 3 metu > lizinga, poto atidave ir nusipirkau as) o tai kad kas metus pas juos > daryti visi aptarnavimai nieko nereiskia :) > > Bendravimo kultura 100% . Eina molleris... > > P.S. pries tai dar buvau pas kelis kitus kebulistus nuvaziaves ju > nuomones. Visu pasaka ta pati - puna tie passatai, bet visi sake kad > sutvarkoma be jokiu duru keitimu. >