Tema: Re: Kokia LT shrotu darbo metodika?
Autorius: Herkus
Data: 2018-08-26 15:04:54
Gal rinka per maza. As pas svedus tokipat rades, servisas aukstumoj. I web uzklausas atsakymas +-valandos eigoj, atsiuncia kaip nauja detale, supakuota pagal dydi parinktose dezese, saziningas bubblewrap. Nekalbant jau apie detales aprasymus, t.y. auto kilometrazas, spalva, amzius ir t.t. 


-- 


newsreader <mail@address.com> Wrote in message:
> deja, bet arciau prie antrojo varianto. O jeigu ir isardo tai nieko 
> neinventorizuoja, o sumeta i kampa. Kai klientas paskambina tada ir eina 
> ieskoti.
> 
> skelbima autopliuse laiko po 3 metus, nors is tos masinos jau nieko 
> nelike. Jeigu kokios detales reikia tai apskambini 30 skelbimu ir 
> tikimybe ka nors rasti labai menka.
> 
> pvz. lenkai dirba visiskai priesingai. Kiekviena detale nufotkina is 
> visu pusiu, kad matytusi trukumai. Uzraso spalvos koda. Kelia atskirus 
> skelbimus kiekvienai detalei ir su laiku keicia kaina. Lietuviams dar 
> kokie 10 metu iki tokio lygio.
> 
> On 26/08/2018 12:13, Herkus wrote:
>> Kaip dabartiniais laikais dirba dauguma musu shrotu? Issiardo ir visas turimas detales suinventorizuoja ar laiko auto chlama ir ardo tik kai klientas uzklausia?
>> 
> 

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/