Gal rinka per maza. As pas svedus tokipat rades, servisas aukstumoj. I web uzklausas atsakymas +-valandos eigoj, atsiuncia kaip nauja detale, supakuota pagal dydi parinktose dezese, saziningas bubblewrap. Nekalbant jau apie detales aprasymus, t.y. auto kilometrazas, spalva, amzius ir t.t. -- newsreader <mail@address.com> Wrote in message: > deja, bet arciau prie antrojo varianto. O jeigu ir isardo tai nieko > neinventorizuoja, o sumeta i kampa. Kai klientas paskambina tada ir eina > ieskoti. > > skelbima autopliuse laiko po 3 metus, nors is tos masinos jau nieko > nelike. Jeigu kokios detales reikia tai apskambini 30 skelbimu ir > tikimybe ka nors rasti labai menka. > > pvz. lenkai dirba visiskai priesingai. Kiekviena detale nufotkina is > visu pusiu, kad matytusi trukumai. Uzraso spalvos koda. Kelia atskirus > skelbimus kiekvienai detalei ir su laiku keicia kaina. Lietuviams dar > kokie 10 metu iki tokio lygio. > > On 26/08/2018 12:13, Herkus wrote: >> Kaip dabartiniais laikais dirba dauguma musu shrotu? Issiardo ir visas turimas detales suinventorizuoja ar laiko auto chlama ir ardo tik kai klientas uzklausia? >> > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/