On 2018-09-12 11:06, fenix wrote: > 1. dushas yra ne visose darbovietese, apie sisteminga vaziavima i > darboviete be dusho esu labai skeptiskas. pas skandinavus yra netgi > vaiku kambariai, zindymo kambariai ir pan. nelygintinos darbo salygos. Vilniuje ši problema būtų opi tik jei gyveni kur nors centre, o dirbi miesto pakraščiuose, tada taip, teks minti visą kelią į darbą įkalne ir dušas bus opi problema. O jei viskas priešingai, mini iš pakraščių į centrą (dažniausiai pasitaikanti situacija), tai yra tik asmeninės drausmės klausimas. T.y. reikia išvažiuoti keliomis ar keliolika minučių anksčiau ir, tinkamai pasirinkus aprangą, minti pedalus ramiai ir niekur neskubant. Nes lygiai taip pat galima sukaisti ir einant į darbą, jei nepasirenki aprangos ir tinkamo ėjimo tempo. > 2. klimato zona. Na, taip, normalaus važinėjimo sezonas pas mus apie 6 mėnesius į metus. > 3. net jeigu ir yra kur nusiprausti, prisideda apie 15min > persirenginejimams, o laiko nera Net jei tavo atveju tenka minti į kalną ir be dušo niekaip, tai kartais labai panašų laiko tarpą gaunasi sutaupyti minant dviračiu. Piko metu labai daug maršrutų Vilniuje įveikiami greičiau dviračiu, nei automobiliu. Ypač, jog dviračio netenka specialiai atokiau darbo parkuoti. > 4. kartais reikia auto, kad paimti kitus, ar staigiai darbo metu kur > nulekt asm reikmem. Gal kartais ir reikia, bet čia jau turi būti kažkokia visiškai neplanuota, nenumatyta situacija su labai tolimu kelionės tikslu, kad ten nenuvažiuotum tuo pačiu dviračiu. Kita vertus, kai į darbą važinėji dviračiu, tai truputį kitaip ir reikalus pasiplanuoji, tad tokių netikėtų situacijų būtų dar mažiau. > 5. ne visur yra kur palikti dvyrka Kartais taip atrodo, bet jei nuvažiuoji ten su dviračiu, tai surandi ir kur palikti. > 6. prarandama ~30min per diena transportavimuisi, lyginant su auto. > dabartinem salygom. ir ne visad tai galiu pateisint, kad oj, kaip fainai > pasportavau > Vėlgi, priklausomai kur gyveni ir kur tavo darbas ir kokiomis valandomis važiuoji. Kažkada gyvenau Jeruzalėje ir į darbą dviračiu važinėjau į miesto centrą. Darbo pradžia ir pabaiga sutapdavo su transporto piko valandomis. Į darbą atvykdavau dviračiu kokių 15 min. greičiau, nei su auto. Namo grįždavau jau gal tik 5 min. greičiau, nes tekdavo įkalnėn minti dalį kelio. Tad, auto tave į darbą atveš tik susiklosčius kelioms palankioms aplinkybėms - piko metu neužkrauta trasa arba nereikia piko metu važinėti ir (ar) važiuojama iš kažkur toliau, pvz. Vilniaus rajono. Bet net ir toks variantas gali būti niveliuotas elementaraus parkavimo niuansų, nes pvz. Vilniaus centre įprastas situacija, kai auto paliekamas tolokai nuo darbo ir paskui dar kelias ar keliolika minučių kulniuojama pėstute. > cia pradziai. bet is esmes dushas ir susije dalykai deal-breaker. > turejau gretimoj kabej kazkada smirduka - nea, negerai. Smirdukų Lietuvoje daug ir kas įdomiausia, tik kas 20-as iš jų į darbą atvažiavo dviračiu :)