Tiesa pats su panašiais poreikiais (~100 km kožną darbo dieną) pasirinkau 2008 Saab 9-3 1.9TiD (biudžetas panašus). Diskleimeris - esu senas tos markės fanas, taigi mano nuomonė gali būti ne visai objektyvi. Pliusai - solidus, sunkus, pakankamai komfortiškas (pakaba pominkštė, man tinka, kitam gali nepatikti) automobilis, labai neblogai tinkantis sukti kilometrus. Daug važiuoju tamsoj, tai didelis pliusas geros ilgos šviesos (trumpos atvirkščiai - nelabai, bet gal reikia lenputes pirma peržiūrėt). Labai didelis pliusas - palyginti minimalistinis, be nereikalingų mirgalkių ir isteriškų spalvų prietaisų skydas su galimybe apskritai išjungti tai ko nelabai reikia ("night panel"). Nu švedai nuo seno moka gaminti patogius salonus. Per metus nuvažiavau apie 30k, buvo pradėjęs ūžti guolis tai keičiau. Dar susidėjau naujus stabdžius, kad nebeknistų proto. Daugiau pakaboj rodos nieko neremontavau, nesenai praėjau TA be trūkumų. Ekonomiškumas - metų vidurkis apie 6,1 l/100km. Variklio patikimumas - kaip čia pasakius. Dar gaudau bug'us. Aną žiemą sunkiai kūrėsi, pavasariop numirė ponaujis akumas (buvo Varta įdėta, tai greita mirtis nors netikėta, bet nenustebino), sugedo EGR. Jei reiktų rinktis šiandien - 100% imčiau benzininį, nes važiuoju mažiau nei planavau. Kėbulas tos mašinos dar tikrai važiuos ne 3-4 metus, o visus 10, dėl variklio nesu įsitikinęs :) On 2018-10-18 10:32, Tomas wrote: > Kažkodėl įtariu, kad atmosferinis bendzininis japonas. Čia jei nori > taupyti pinigus. > > Jei nori taupyti kurą - aišku dyzelis. > > On 2018-10-18 10:15, bzik wrote: >> Kol kas tik teorija, bet gali praverst. >> Automobilis judėjimui 1-2 žmonėms kasdieniu maršrutu A-B-A kas yra >> 100-120km per dieną. 15-20% miesto sąlygomis. Per mėnesį 2500-3000km. >> Poreikiai: >> - patikimumas. Neknisantis proto, nes po servisus nebus kada važinėt. >> - ekonomiškumas. >> - naudojimui 3-4metams. >> Biudžetas, tarkim iki 3,5-5k. >> Kas į tokius rėmus įsipaišo? >